راموس هم به سرنوشت سایر بزرگان رئال دچار می شود؟

سرخیو راموس کاپیتان تیم ملی فوتبال اسپانیا و فعلی باشگاه رئال مادرید، با رئیس لوس بلانکوس دچار مشکل و اختلافات شده است و مشخص نیست که قراردادش را تمدید می‌کند یا جدا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرخیو راموس بدون تردید یکی از اسطوره‌های باشگاه رئال مادرید به شمار می‌رود که سال‌ها در پیراهن سفید لوس بلانکوس درخشیده و آنقدر فوق‌العاده بوده که الگوی خیلی از جوانان عاشق فوتبال است.
او نه یک مادریدی اصیل بود و یا حتی نه از پایه‌های رئال کارش شروع کرده بود بلکه در سویا چهره شد، اما آنقدر درخشان ظاهر شده و نمایش‌های ماندگار از خودش به جا گذاشته که به عنوان یک نماد در این باشگاه پرافتخار اسپانیایی شناخته می‌شود.
کاپیتان، اسم خودش را در تاریخ رئال به عنوان کسی که تفاوت‌ها را رقم میزند ثبت کرد. از گل‌هایی که در "راموس‌تایم" (دقیقه ۹۰ به بعد) می‌زد یا حتی گل‌هایی که به بایرن زد. البته نه فقط گلزنی، بلکه حتی کارت‌هایی هم که می‌گرفت هم طرفداران رئال را سر ذوق می‌آورد.
ولی حالا که به اسطوره برنابئو تبدیل شده است. انگار دست سرنوشت او را می‌خواهد از قلب مادرید جدا کند. حالا که هواداران رئال نیم نگاهی به بازگشت احتمالی و دوباره رونالدو دارند اگر قرار باشد راموس بار سفر ببندد، به جرأت می‌توان گفت قرارداد بستن با هالند و امباپه به صورت همزمان هم دیگر خوشحالشان نمی‌کند.
سرخیو هم مثل سایر بزرگان رئال مانند کاسیاس رونالدو و رائول، با بی مهری فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رو به رو شده و چند وقتی است که با او به مشکل خورده است. رئیس به راموس دیگر اعتقاد ندارد و به کاپیتان فقط یک سال پیشنهاد تمدید قرارداد داده اما بازیکن، آن را نمی‌پذیرد.
رئال چند سالی است که رویه بدی در خصوص بازیکنان با سابقه‌اش در پیش گرفته است. الان نوبت به کاپیتان راموسی رسیده که پای ثابت افتخارات یک دهه گذشته تیم بوده است. مادرید شاید از رفتن تلخ ایکر کاسیاس ناراحت باشد، اما آتش جدایی این شکلی راموس آنها را می‌سوزاند.

کد خبر 483621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.