مانع زدایی‎ در تولید، قدرت خرید مردم را بالا می‌برد

امام‌جمعه بوئین میاندشت گفت: اگر در ایجاد تولید به شعار مانع زدایی‌ها عمل شود قدرت خرید مردم بیشتر شده و فاصله طبقاتی برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام حسن اسکندری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بویین میاندشت با بیان اینکه رعایت تقوا موجب استحکام رشد و بالندگی است، اظهار کرد: رعایت تقوا باعث انگیزه و حرکت جهادی در مجموعه اداری می‌شود تا برای رونق اقتصادی جامعه تلاش کنند.

وی با تبریک فرارسیدن نیمه شعبان گفت: ظهور امام زمان (عج) تحول جهانی است که زمینه سازی ظهور آن حضرت نیاز به مبارزه با استکبار جهانی، ظلم و ستم است.

امام‌جمعه بویین میاندشت در رابطه با شعار سال که با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها» از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شد، گفت: در شهرستان بوئین میاندشت مسئولین راه و شهرسازی مانع پیشرفت تولیدات کشاورزی و صنعتی هستند که برای تحقق شعار سال ضروری است همراهی لازم را انجام داده و قدرت خرید مردم بیشتر شود.

اسکندری افزود: اگر موانع تولید در شهرستان برداشته شده و نگاهی ویژه به مناطق محروم شود فاصله طبقاتی نیز برطرف می‌شود، برای رفع موانع تولید نیاز به معجزه یک شبه نیست بلکه همت و تلاش و حرکت جهادی نیاز است، حرکت جهادی یعنی حرکت مردانه در زمان مسئولیت انجام دادن است.

وی با بیان اینکه انتخابات نفس تازه برای کشور است که با مشارکت حداکثری شیرینی و حلاوت ایجاد می‌کند، افزود: دشمن تلاش دارد تا با ایجاد یأس و ناامیدی از مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی جلوگیری کند مردم باید با هوشیاری نگذارند دشمن شاد شود، شرکت در انتخابات موجب تقویت مبانی انقلاب و بیمه شدن نظام که ثمره خون هزاران شهید است، می‌شود.

امام‌جمعه بویین میاندشت تأکید کرد: فردی را برای قبول مسئولیت در ریاست جمهوری انتخاب کنید که با تقوا، انقلابی و معتقد به استفاده از توانمندی‌های جامعه و پتانسیل نیروی جوان باشد.

کد خبر 483243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.