رئیس فدراسیون: دستاوردهای ۹۹، نقطه عطف اسکواش آینده است

رئیس فدراسیون اسکواش گفت: هرچند که ۱۳۹۹، سال سختی برای من بود اما دستاوردهای آن نقطه عطفی برای آینده اسکواش ایران است.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلیمانی اظهار کرد: در سالی که گذشت کرونا برای فدراسیون اسکواش یک بهانه بود و بسیار پرکار و حساس ظاهر شدیم. به ترتیب اولویت در این سال در پدل خیلی فعال، در اسکواش فعال و راکت بال نیمه فعال بودیم.

وی افزود: تقویم ۱۴۰۰ را بستیم و سند راهبردی را برای چهار سال آینده بروز رسانی کردیم. بزرگ‌ترین دستاورد فدراسیون سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد تومانی برای ایجاد مرکز علمی اسکواش شامل هتل و ۱۴ سالن اسکواش و کورت تمام شیشه است. این مرکز علمی شهریور ۱۴۰۰ افتتاح می‌شود.

رئیس فدراسیون اسکواش یادآور شد: میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا را در شهریور ۱۴۰۰ در دو رشته اسکواش و راکت بال برعهده داریم. این مسابقات به صورت قطعی در ایران برگزار می‌شود مگر آنکه بحران کرونا افزایش یابد و در تاریخ این مسابقات وقفه‌ای رخ دهد.

وی افزود: از دیگر برنامه‌های سال آینده این است که در سنین بالای ۳۵ سال تیم‌های منتخب را تشکیل دهیم و اعزام‌های مختلفی را به مسابقات داریم. همچنین اردوهای مقطعی تیم‌های ملی دختران و پسران را برگزار می‌کنیم.

وی با اشاره به همچنین مرحله آخر لیگ‌های برتر و دسته یک را نتوانستیم در سال ۱۳۹۹ برگزار کنیم، گفت: مرحله پایانی این مسابقات را به میزبانی یزد در خرداد ماه برپا خواهیم کرد.

سلیمانی اضافه کرد: در نیمه خرداد امسال نیز انتخابی تیم‌های ملی برگزار می‌شود. همچنین دو مسابقه با هدف رنکینگ جهانی برای زنان با عنوان نشنال کلوز به صورت حرفه‌ای و در بخش مردان با عنوان چلنجر ۵ را برپا می‌کنیم که هر دو مسابقه جایزه نقدی دارد. در کنار آن جام رمضان را برگزار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ۱۳۹۹، سال سختی برای رئیس فدراسیون اسکواش بود، تصریح کرد: با وجود سختی‌ها اما دستاوردها نقطه عطفی برای آینده اسکواش ایران است.

کد خبر 483225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.