اعلام آمادگی صنعت آب و برق برای مقابله سیلاب و طوفان

مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو گفت: درپی باد و طوفان روز گذشته خسارت چندانی به تاسیسات آب و برق وارد نشد، اما آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه حادثه را داریم.

به گزارش ایمنا، میثم جعفرزاده با بیان اینکه باد و طوفان تاکنون خسارت چندانی را به تأسیسات آب و برق وارد نکرده است، اظهار کرد: در ایام نوروز که حساسیت‌ها بیشتر است، تمهیداتی را در نظر گرفته‌ایم که حدود ٥٠٠٠ نفر نیروی عملیاتی در قالب ١٥٠٠ تیم سه نفره با تجهیزات و امکانات در حالت آماده باش قرار بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه این تیم‌ها به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی هستند، تصریح کرد: به غیر از این استان‌هایی که برای سیلاب هشدار دریافت کردند آمادگی بیشتری داریم.
مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو افزود: فضای ایام نوروز شرایط ویژه‌تری است به همین دلیل تیم‌های عملیاتی را تجهیز کردیم و این موضوع نیز ارتباطی با باد و طوفان اخیر ندارد.

جعفرزاده با بیان اینکه در حال حاضر به صورت پراکنده شاهد باد و طوفان و آسیب‌های جزئی به تأسیسات برق بودیم که در سریع‌ترین زمان نیز برطرف شد، تصریح کرد: سیلاب هنوز وقوع جدی نداشتیم اما آمادگی کامل برای مقابله با حوادث احتمالی وجود دارد.

منبع: ایسنا

کد خبر 483202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.