سیاری: ارتش متناسب با تهدیدهای روز حرکت می‌کند

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: در این سالها ارتش ماموریت‌های خود را به خوبی انجام داده و آمادگی خود را بالا برده است و آمادگی مقابله با هر دشمنی را دارد و متناسب با تهدیدهای روز حرکت می‌کند.

به گزارش ایمنا، دریادار حبیب الله سیاری عملکرد ارتش جمهوری اسلامی ایران در چهل سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی را بسیار ارزشمند توصیف کرد و اظهار کرد: ارتش در این سال‌ها مأموریت‌های خود را به خوبی انجام داده و آمادگی خود را بالا برده است و آمادگی مقابله با هر دشمنی را دارد و پیش بینی و آینده‌نگری و آینده پژوهی لازم را انجام داده و متناسب با تهدیدات روز حرکت می‌کند.

وی افزود: قطعاً ارتش جمهوری اسلامی ایران با بهره برداری از جوانانی که امروز در خدمت دارد و علم و دانشی که برخوردار است و ویژگی‌های خاصی که در کارکنان ارتش وجود دارد آمادگی لازم را دارد که در هر مقطع زمانی و در هر جا که بخواهد مقابل تهدیدات علیه انقلاب و تمامیت ارضی کشور بایستد و مقابله کند و پوزه هر دشمنی را به خاک بمالد.

معاون هماهنگ کننده ارتش درباره برگزاری رزمایش‌ها هم گفت: این رزمایش‌ها، توان نیروهای مسلح برای انجام مأموریت و دفاع از انقلاب و نظام و تمامیت ارضی را نشان می‌دهد یعنی دشمنان بدانند که ما از چنین توانمندی برخورداریم که اگر کسی بخواهد تعرضی کند نتیجه آن پشیمانی است.

منبع: ایرنا

کد خبر 482959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.