رشد ۳۰۰ درصدی تولید محصول استراتژیک مورد نیاز تولیدکنندگان لوازم خانگی

مدیر ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه از رشد ۳۰۰ درصدی در تولید محصول استراتژیک مورد نیاز تولیدکنندگان لوازم خانگی در کشور توسط شرکت فولاد مبارکه در سال جهش تولید خبر داد.

به گزارش ایمنا، بهزاد بهادرانی اظهار کرد: به دنبال تحقق شعار «جهش تولید» و مبارزه با تحریم‌ها با تکیه بر توان داخلی صنایع کشور و برنامه ریزی جامع، پروژه توسعه محصولات استراتژیک مورد نیاز لوازم خانگی به منظور عدم وابستگی تولیدکنندگان محصولات لوازم خانگی به واردات ورق فولادی مورد نیاز از منابع خارجی در برنامه تولید ناحیه نورد سرد قرار گرفت.

وی ادامه داد: به یاری خداوند و اتکاء به توان پرسنل شرکت فولاد مبارکه، ابتدا پیش نیازهای فنی و مواد اولیه مورد نیاز برای تولید تعیین شد و اقداماتی در راستای شناسایی تأمین کنندگان توانمند داخلی برای مواد مورد نیاز مانند رنگ و فیلم انجام گرفت و آماده سازی ها در خط تولید ورق رنگی اجرا شد. به موازات تولید تستی محصولات، مذاکرات با برخی مشتریان انجام شد تا محصولات تولیدی به شکل آزمایشی در خطوط تولید آن‌ها به کارگرفته شوند.

مدیر ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه با اشاره به اینکه از اوایل سال ۹۸، آغاز تولید این محصول استراتژیک با هدف مصرف در خطوط تولید محصولات لوازم خانگی اجرایی شد، گفت: میزان تولید این محصول با یک شیب ملایم در ماه‌های مختلف افزایش یافت و در مجموع در سال ۹۸ مقدار دو هزار و ۶۰۰ تن محصول ورق رنگی لوازم خانگی تولید و روانه بازار شد.

وی اضافه کرد: در سال ۹۸ به دلیل نتایج مناسب کیفی این محصولات شاهد رشد تقاضا از طرف مشتریان شدیم و میزان تولید در این سال افزایش یافت و در سال ۹۹ تولید این محصول استراتژیک به هفت هزار و ۵۰۰ تن رسیده است که رشد ۳۰۰ درصدی این محصول استراتژیک را نشان می‌دهد.

ثبت رکوردهای پیاپی در سال «جهش تولید»

بهادرانی در ادامه به ثبت رکورد در واپسین روزهای سال «جهش تولید» توسط پرسنل فولاد مبارکه اشاره کرد و گفت: واحد نورد سرد شرکت فولاد مبارکه به ثبت رکورد تولید سالیانه ۸۹۳ هزار تن در واحد اسید شویی ۱ نورد سرد شد و با عبور از رکورد ۸۹۱ هزار تن سالِ ۹۷، رکوردی جدید رقم زد.

وی افزود: در تولید سالیانه محصول قلع اندود در اسید شویی ۱، با تولید ۱۱۶ هزار تن، رکورد جدیدی ثبت شد که نسبت به رکورد قبلی در سال ٩٨ به میزان ١١ هزار تن افزایش داشته است؛ در این خط با تولید ۹۱ هزار و ۷۵۰ تن محصول فروش، رکورد جدیدی به ثبت رسید که نسبت به رکورد قبلی در سال ۹۸ به میزان ۴ هزار تن افزایش داشته است.

مدیر ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه به ثبت رکورد تولید سالیانه یک میلیون و ۲۵ هزار تن در خطوط اسکین پاس نورد سرد هم اشاره کرد و اظهار داشت: این موفقیت به گونه‌ای رقم خورد که با عبور از رکورد یک میلیون و ۱۳ هزار تن سالِ ٩٨، به این دستاورد مهم در سال «جهش تولید» دست یافتیم.

وی اضافه کرد: در حوزه بسته بندی و حمل محصولات نیز به دنبال ثبت رکوردهای قبلی و با تلاش پرسنل واحد بسته بندی و بارگیری و همکاری واحد برنامه ریزی و حمل، رکورد حمل جاده‌ای و ریلی کلاف سرد از ۸۴۸ هزار تن در سال ۹۸ به ۸۷۵ هزار و ۴۱۶ تن در سال ۹۹ رسیدیم که این موفقیت را به پرسنل فولاد مبارکه و همه مردم ایران تبریک عرض می‌کنیم.

به گفته مدیر ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه رکوردی جدید در تولید سالیانه و ثبت موفقیتی دیگر همزمان با آخرین روز سال «جهش تولید» در خطوط نورد (تاندم میل مداوم و نورد دو قفسه‌ای) با تولید یک میلیون ۵۹۱ هزار تن محصول ورق خام در آخرین روز سال ۱۳۹۹ رکوردی جدید ثبت شد.

وی اضافه کرد: رکورد قبلی تولید سالیانه ورق خام در این خطوط در سال ۹۸ به میزان یک میلیون و ۵۸۶ هزار تن بود که این موفقیت را هم به مدیریت، کارکنان و تمام ذی‌نفعان فولاد مبارکه تبریک می‌گوئیم.

منبع: ایراسین

کد خبر 482933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.