روحانی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردانی کرد

رییس‌جمهوری در پی کسب موفقیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سه حوزه دولت الکترونیک، شفافیت و دسترسی آزاد به اطلاعات، در جلسه شورای ملی فناوری اطلاعات در لوح تقدیری از خدمات و تلاش‌های سیدعباس صالحی و این وزارتخانه قدردانی کرد.

به گزارش ایمنا در پیام حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه شورای ملی فناوری اطلاعات که امروز سوم فروردین برگزار شد آمده است: دولت الکترونیک و هوشمند یکی از برنامه‌های اولویت دار دولت تدبیر و امید بوده است و برای تحقق این هدف، اقدامات مناسبی در ایجاد زیرساخت و سکوهای خدماتی به منظور تسریع در خدمت رسانی به مردم و شفافیت انجام شده است.

بدین وسیله از تلاش‌های مجدانه جنابعالی در توسعه دولت الکترونیک و ارتقای شفافیت و دسترسی آزاد به اطلاعات قدردانی و تشکر به عمل می‌آید.

امید است در سایه حضرت ولی عصر (عج) و اهداف دولت تدبیر و امید همچنان در خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران و کسب رضایت‌مندی مردم عزیز موفق و موید باشید.»

به گزارش ایرنا، به تلاش و همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال این وزارتخانه، چندی پیش از پروژه‌هایی همچون پنجره واحد مجوزها و خدمات وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی، سامانه ارتباط شبکه سازمانی وفا، ایجاد و فعال‌سازی بیش از ۴۰۰ پرتال اطلاع رسانی در سراسر کشور و متناسب سازی سازمان نفرات ادارات کل استانی با فضای مجازی رونمایی شد.

تولید ۱۵۰ محصول چند رسانه‌ای در حوزه سواد رسانه‌ای و زیست مجازی در استان‌ها، اجرای پویش‌های استانی تولید و نشر محتوا در فضای مجازی و ایجاد و بهره برداری از سامانه شبکه تعاملی کسب و کارهای فرهنگی (پلتزار) از دیگر پروژه‌های افتتاح شده است که در آخرین روزهای سال ۹۹ به بهره برداری رسید.

منبع: ایرنا

کد خبر 482810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.