لیستی پُر از ستاره و حضور ناگلزمن روی نیمکت بارسا برای راضی کردن مسی

خوان لاپورتا که چند هفته پیش برای بار دوم ریاست باشگاه بارسلونا را برعهده گرفت، در تلاش برای ماندن لیونل مسی است و تا به تاریخ سازی خود ادامه دهد

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال بارسلونا، بعد از یک زمستان سخت، با استعفای بارتومئو انتخابات تعیین مدیرعامل جدید را برگزار کرد و با رأی اعضای رسمی باشگاه، از میان تونی فریشا، خوان لاپورتا و ویکتور فونت، لاپورتا برای دومین بار به صندلی مدیریت رسید.

او قبلاً از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ مدیرعامل کاتالان‌ها بود که آنها توانستند ۱۶ جام را با پپ گواردیولای جوان کسب کنند. درحال حاضر تنها دغدغه‌ی رئیس جدید و هواداران آبی اناری در سراسر جهان حول محور لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی میچرخد.

مشکلات با بارتومئو و نتایج دور از انتظار سبب شده تا مسی به فکر جدایی باشد، قرارداد او ژوئن امسال تمام می‌شود و تیم‌های منچستر سیتی و پاریسن ژرمن و البته اینتر میامی آمریکا با بکهام، شرایط لئو را برای جذبش دنبال می‌کنند.

خوان لاپورتا اما آرام است و در مراسم تحلیفش، بارها از مسی درخواست ماندن کرد و به او قول داده تیم بزرگ و رقابت طلبی با انواع و اقسام بازیکنان بزرگ برایش می‌سازد
که در ادامه به این بازیکنان اشاره می‌شود:

۱- داوید آلابا و اریک گارسیا

مدافع اتریشی بایرن مونیخ قراردادش با باواریایی‌ها تابستان امسال تمام می‌شود و قصد تمدیدش را ندارد. او بارها و بارها اعلام کرده عاشق لالیگا است. خیلی‌ها او را در رئال مادرید تصور می‌کنند اما رئیس بارسلونا روابط خوبی با ای جنت های بزرگ دارد و قصد دارد این بازیکن ۲۷ ساله را به نیوکمپ ببرد. دیگر مدافعی که بحث جذبش توسط بارسا مطرح است، اریک گارسیا است. او که سابقه حضور در لاماسیا (مدرسه فوتبال بارسلونا) را در کارنامه دارد، به طور رایگان به نظر می‌رسد اولین خرید لاپورتا باشد تا در وحله اول خط دفاع تیم را سامان بدهد.

۲- واینالدوم

هافبک هلندی فعلی تیم فوتبال لیورپول رابطه چندان خوبی با یورگن کلوپ سرمربی آلمانی آن فیلدی‌ها ندارد و قراردادش تابستان امسال تمام می‌شود. به واسطه حضور کومان هلندی روی نیمکت بارسا، این مربی بارها به خرید جینی واینالدوم چراغ سبز نشان داده و این هافبک ۳۰ ساله را در لیست خریدش قرار داده است.

۳- هالند-آگوئرو-دیپای

مهم‌ترین نقطه برای تقویت در ترکیب آبی اناری‌ها، خط حمله است. آنها روی میزشان آگوئرو مهاجم سیتی و دیپای مهاجم لئون را قرار داده‌اند تا به صورت رایگان به تیم خود اضافه کنند. آگوئرو با قراردادی دوساله صرفاً برای راضی کردن مسی و دیپای درخواست کومان است. این درحالی است که لاپورتا با ای جنت هالند بچه غول نروژی دورتموند که مینو رایولا است گفتگو کرده تا او را با ۱۰۰ میلیون یورو از تیم‌های مطرح دیگر دزدیده و به نیوکمپ منتقل کند. هرچند زنبورهای آلمانی برای مهاجم خود درخواست ۱۵۰ میلیونی کرده‌اند.

همه این گمانه زنی‌ها درحالی است که رسانه‌های معتبر دنیا ادعا کرده‌اند خوان لاپورتا علاقه‌ای به همکاری با کومان ندارد و بدون توجه به تعداد جام‌های کسب شده توسط او، این مربی اخراج می‌شود، چرا که گزینه اقای رئیس، "جولیان ناگلزمن" سرمربی جوان و موفق و آلمانی لایپزیگ است. لاپورتا برای نقل و انتقالات دست نگه خواهد داشت تا با کومان گفتگو کند.

کد خبر 482808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.