سپاه اصفهان برای مقابله با شیوع کرونا در کنار مردم و مسئولان است

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) گفت: سپاه با توجه به رسالتی در خصوص کنترل شیوع ویروس کرونا از ابتدای امر تاکنون داشته با محوریت طرح شهید سلیمانی قوتی به اجرای طرح های ستاد کرونا داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی مقواساز در نشست ستاد کرونا شهرستان لنجان با اشاره به لزوم حساس ساخت شهروندان به صورت محله به محله، اظهار کرد: سپاه با توجه به رسالتی در خصوص کنترل شیوع ویروس کرونا از ابتدای امر تاکنون داشته با محوریت طرح شهید سلیمانی قوتی به اجرای طرح‌های ستاد کرونا داده است.

وی با اشاره به فعال سازی مجدد قرارگاه حافظان سلامت محله، افزود: با توجه به وضعیت شکننده کرونا در شهرستان لنجان ایجاد ارتباط با شهروندان و انجام اقدامات ایجابی توسط بسیجیان این شهرستان در قالب ۵۲ قرارگاه سردار شهید سلیمانی آغاز خواهد شد از طرفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان با برقراری ارتباط تصویری با معتمدین محلات آنها را در خصوص وضعیت نارنجی و خطرات تغییر وضعیت به قرمز را گوش زد خواهند شد.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) با بیان اینکه سپاه اصفهان برای مقابله با شیوع کرونا در کنار مردم و مسئولان است، تصریح کرد: با تشکیل اتاق وضعیت در شهرستان لنجان باید نقاطی که شیوع ویروس کرونا در آنها شدت گرفته شناسایی شود و این آمادگی در بسیج وجود دارد تا در این نقاط حضور یافته و شهروندان را توجیه کنیم.

وی عنوان کرد: آمادگی کامل اعزام نیرو برای حضور در تیم‌های رهگیری وجود دارد همچنین با توجه با تفاهم نامه‌ای که در خصوص تیم‌های نظارتی وجود دارد و بر همین اساس هر تعداد نیرو که در این تیم‌ها نیاز داشته باشند در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

مقواساز با اشاره به تعامل شهرداری‌های ۹ گانه و دیگر دستگاه‌ها در کنترل ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: اگر کارهای اقنایی و ایجابی به صورت محله محور انجام شود و مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و … به صورت میدانی حضور یابند می‌توان وضعیت نارنجی شهرستان لنجان را کنترل و به سمت کاهش آمار مبتلایان حرکت کرد.

کد خبر 482795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.