۱۳ درصد ماموریت های آتش نشانان رودسر کاهش داشته است

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رودسر گفت: آتش‌نشانان و تیم‌های امداد و نجات این سازمان در سال ۱۳۹۹ در مجموع به ۵۲۸ مأموریت اطفای حریق، حادثه، امداد و نجات و خدمات ایمنی اعزام شدند. که نسبت به سال ۱۳۹۸، ۱۳ درصد کاهش داشته است.

سعید صابر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آتش‌نشانان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رودسر در سال ۱۳۹۹ به تعداد ۳۶۰ مورد عملیات اطفای حریق اعزام شده‌اند.
وی اضافه کرد: از این تعداد ۴۷ مورد آتش‌سوزی منزل مسکونی و ۲۵ مورد مراکز تجاری ،۲۵۳ مورد علفزار و خار و خاشاک، پنج مورد جنگل، ۱۶ مورد خودرو و ۱۴ مورد سایر آتش سوزی‌ها بوده است.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رودسر خاطرنشان کرد: در حوادث چهارشنبه سوری سال گذشته در رودسر، فقط دو مورد آتش سوزی لاستیک و ضایعات رخ داد، که خوشبختانه این آتش سوزی‌ها مصدومی نداشت.
صابر ادامه داد: مأموریت‌های سازمان آتش نشانی رودسر در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸، ۱۳ درصد کاهش داشته است. که در نتیجه توجه شهروندان به نکات ایمنی و تلاش‌های واحد پیشگیری سازمان و اطلاع رسانی در قالب نکات ایمنی و پیشگیرانه بوده است.
وی افزود: سازمان آتش‌نشانی رودسر در زمینه نجات افراد محبوس شده در آسانسور ۱۴ مورد، امداد در تصادفات جاده‌ای ۳۱ مورد، رفع مزاحمت حیوانات موذی و خطرناک ۳۶ مورد، افراد محبوس شده ۴۴ مورد، گیرکردن اعضای بدن ۹ مورد و سایر حوادث امداد و نجات ۳۴ مورد به شهروندان خدمات ایمنی ارائه کرده است.
به گزارش ایمنا، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رودسر با ۳۲ نیروی انسانی، چهار خودروی سنگین اطفا حریق و سه خودروی سبک، در دو ایستگاه فعالیت می‌کند.
کد خبر 482670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.