نصب دوربین امنیتی مداربسته در شهر لشت نشا

شهردار لشت نشا از خریداری و نصب شش دوربین مدار بسته در دو نقطه این شهر خبر داد.

سیدحسن میرهاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نصب دوربین‌های امنیتی در معابر سطح شهر لشت نشا اقدامی مؤثر در راستای حفظ امنیت شهر است که شش دوربین مداربسته در چهارراه توچال (ورودی آستانه اشرفیه) و در مرکز شهر جنب پارک شهر توسط شهرداری نصب شد.

وی افزود: برای دو دوربین پلاک خوان و چهار دوربین پایشی مبلغی معادل ۵۳۰ میلیون ریال از منابع داخلی شهرداری برای آن هزینه صرف شده است.

شهردار لشت نشا خاطرنشان کرد: با استعلام صدور مجوزها از سوی پلیس، دستگاه DVR (ضبط و پخش) دوربین‌های مداربسته در کلانتری شهر نصب خواهد شد.

وی تصریح کرد: دوربین‌های امنیتی معمولاً با مشارکت و حمایت‌های مالی مردمی و ادارات در سطح شهر نصب می‌شود که امیدواریم در آینده شهروندان به ویژه بازاریان و همچنین دستگاه‌های اجرایی در راستای خرید و نصب دوربین‌های بیشتری با شهرداری همکاری کنند. تا با این اقدام بتوانیم ضریب امنیتی شهر را به صورت چشمگیری افزایش دهیم.

میرهاشمی در ادامه از خرید یک دستگاه کاتر برای اقداماتی همچون برش آسفالت، کابل کشی، سیم کشی، و هدایت آب سطحی خبر داد و گفت: برای این دستگاه مبلغ ۱۳۵ میلیون ریال از منابع داخلی هزینه صرف شده است.

به گزارش ایمنا، شهر لشت نشا در ۲۵ کیلومتری شمال شرقی رشت مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 482048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.