نوروزی: به سمت ایجاد زیرساخت‌ها در شهر حرکت کرده ایم

شهردار اصفهان با بیان اینکه به سمت ایجاد زیرساخت‌ها در شهر حرکت کرده ایم، گفت: اگر غیر از این بود نباید میلیاردها تومان هزینه را به زیر شهر برای احداث مترو می‌بردیم و نباید برای سانت به سانت آزادسازی شش کیلومتر از مسیر رینگ چهارم با مردم توافق می کردیم.

به گزارش ایمنا، قدرت الله نوروزی در نشست پایان سال در جمع مدیران مناطق، سازمان‌ها، شرکت‌های وابسته شهرداری، معاونان شهرداری و مدیران کل با اشاره به اینکه سال ۹۹ فراز و فرودهای بسیاری داشت و در کنار تراژدی‌های این سال، شهرداری اصفهان هم شاهد فوت دو تن از مدیران خود یعنی مرحوم افروزی مدیرکل املاک شهرداری و مرحوم طالبی مشاور امور ایثارگران بود، اظهار کرد: همچنین امسال با سیل در خوزستان، خرم آباد و سیستان و بلوچستان مواجه شدیم که شهرداری به یاری مردم این مناطق رفت.

وی ادامه داد: نتیجه این کمک کردن‌ها ایجاد هم پیوندی بین بنت و شهر اصفهان به عنوان یک اتفاق بی نظیر فرهنگی بود.

شهردار اصفهان با بیان اینکه تشکیل یک خیریه و آغاز ساخت بیمارستان در سیستان و بلوچستان دستاورد حضور شهرداری اصفهان در این استان بود، گفت: این اقدام به معنای کمک به افزایش ضریب امنیت کشور است چراکه گاهی یک حرکت کوچک اما تأثیرگذار جلب رضایت مردم را به همراه دارد.

نوروزی با بیان اینکه هم اکنون بسیاری از اصفهانی‌ها در نقاط مختلف جهان به ویژه شهرهای خواهرخوانده از طریق فضای مجازی با اصفهان ارتباط برقرار کرده و در طرح شهروند دیپلمات تجربیات خود را با ما به اشتراک می‌گذارند، افزود: امروز ۱۳ سفیر جمهوری اسلامی در ۱۳ شهر خواهرخوانده اصفهان، ارتباط با اصفهان را در دستور کارشان دارند، حتی در این شرایط کرونا با بسیاری از آنها ارتباط برقرار کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان در کشور به عنوان نهادی پیشرو و توانمند شناخته شده است، اظهار کرد: در شرایط سخت اقتصادی و کرونا شهرداری می‌توانست بسیاری از کارها را اجرایی نکند، اما در همین شرایط همه اقدامات ادامه پیدا کرد و این در حالی بود که شهرداری اصفهان به خاطر شرایط کرونایی متحمل بیش از هزار میلیارد تومان ضرر شد.

شهردار اصفهان تصریح کرد: شهرداری به سوی ایجاد زیرساخت‌ها رفته است و اگر غیر از این بود نباید میلیاردها تومان هزینه را به زیر شهر برای مترو می‌بردیم، نباید برای سانت به سانت آزادسازی شش کیلومتر از مسیر رینگ چهارم با مردم توافق می‌کردیم و نباید پل آفتاب و خیابان‌های آسمان و تابان را در حاشیه شهر می‌ساختیم اما این اقدامات برای اصفهان است.

نوروزی افزود: در زمان تصویب بودجه ۷۱۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در سال ۹۹ دغدغه‌های زیادی برای تحقق آن وجود داشت اما اکنون می‌توان گفت ضمن تحقق حدود ۹۰ درصدی بودجه سیر فروش تراکم در شهر نزولی بوده و بین ۳۰ تا ۴۰ درصد کاهش را در تراکم تجربه کرده‌ایم و این یعنی انضباط در ساخت و سازها رخ داده است.

وی با اشاره به دریافت تقدیرنامه و نشان ۴ ستاره در تعالی سازمانی از سوی شهرداری اصفهان تصریح کرد: این یعنی که هر بخش در راستای خدمت بهتر به مردم کار خود را به خوبی انجام داده است.

شهردار اصفهان با اشاره به افزایش ارتقا و رشد تجهیزات در این دوره مدیریت شهری اظهار کرد: مثلاً در بخش تجهیزات آتش نشانی میزان تجهیزات خریداری شده در این بخش طی سه سال اخیر به اندازه کل ۱۵ سال اخیر بوده است.

کد خبر 482003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.