روند افزایشی بیماری کووید ۱۹ در خوانسار/ از سفرهای نوروزی خودداری کنید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: شهرستان خوانسار هم روند رو به افزایش بسیار شدیدی را در بیماران مبتلا به کرونا دارد، بنابراین مقررات شهرهای نارنجی برای شهرستان خوانسار اجرا خواهد شد، تنها ۴ شهرستان با وضعیت آبی در استان داریم و افراد باید از رفتن به سفرهای نوروزی خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طاهره چنگیز در گفت‌وگو با اخبار شبانگاهی شبکه اصفهان اظهار کرد: در استان اصفهان شهرستان گلپایگان وضعیت نارنجی دارد و شهرستان خوانسار هم نیز روند رو به افزایش بسیار شدیدی را در بیماران مبتلا به کرونا دارد، بنابراین مقررات شهرهای نارنجی برای شهرستان خوانسار اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به رنگ‌بندی و وضعیت شهرستان‌های استان اصفهان، ادامه داد: به جز شهرستان‌های چادگان، بوئین میاندشت، خور و بیابانک و برخوار که در وضعیت آبی قرار دارند، دیگر شهرستان‌های استان اصفهان در وضعیت زرد قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: روند افزایشی ابتلاء به بیماری کووید ۱۹ را در شهرستان‌های استان مشاهده می‌کنیم و به همین دلیل به شدت نگران وضعیت شهرستان‌های غربی و جنوبی استان هستیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مواردی از کرونا ویروس با جهش انگلیسی را در شهرهای مختلف استان مشاهده کرده‌ایم، تردد و مسافرت‌های درون و برون استانی و پذیرش مسافر در استان می‌تواند وضعیت شیوع کرونا ویروس و افزایش موارد بستری را بدتر و بیشتر کند و جان افراد را به خطر بیندازد.

کد خبر 481972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.