مدیر منطقه ۶ شهرداری: به‌روزترین تأسیسات برای پروژه سالن گلستان شهدا خریداری شده است

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان گفت: بهترین و به‌روزترین تأسیسات برای احداث پروژه سالن گلستان شهدا خریداری و تعبیه شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا برکت امروز _چهارشنبه ۲۷ اسفند ماه_ در آئین بهره برداری از سالن اجتماعات گلستان شهدا همزمان با سالروز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار اظهار کرد: پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا علی رغم تمام مشکلات و سختی‌ها با صرف اعتباری بالغ بر یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال احداث شد تا خواسته چهل ساله مردم شهیدپرور اصفهان و خانواده معظم شهدا محقق شود.

وی با ابراز خرسندی از این که کلنگ زنی و افتتاح پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا با حضور امام جمعه اصفهان انجام شده است، تصریح کرد: تکمیل مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان و سالن اجتماعات گلستان شهدا خواسته و تأکید شهردار اصفهان بود و شهرداری منطقه شش در این راستا اقدامات بسیار خوبی انجام داد.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان با قدردانی از کسبه و مالکان پلاک‌های در مسیر پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا که در انجام آزادسازی‌ها همکاری خوبی با شهرداری داشتند، گفت: ابتدا قرار بود پروژه تنها احداث سالن اجتماعات باشد که در ادامه با مشورت مدیریت شهری مقرر شد زمین مجاور سالن برای احداث پارکینگ در نظر گرفته شود از این رو با تصویب اعتبارات لازم اقدامات اجرایی با تلاش و همتی بی وقفه عملیاتی شد.

وی با بیان این که پارکینگ جنب سالن اجتماعات گلستان شهدا گنجایش پارگ ۸۰ دستگاه خودرو را دارد و طبقه پایین نیز ظرفیت پارک ۳۰۰ دستگاه خودرو را دارد، خاطرنشان کرد: بهترین و به‌روزترین تأسیسات برای این پروژه خریداری و تعبیه شده است.

برکت با بیان این که هزینه احداث پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا معادل بودجه عمرانی و جاری یکی از مناطق شهر است، ادامه داد: این پروژه در شرایط بسیار سخت اقتصادی احداث شد و به نتیجه رسید همچنین مغازه‌ها و فرهنگسرا در ضلع غربی پروژه آزادسازی شد و به این مجموعه اضافه شد که در صورت انجام نشدن این اقدام، سالن زیبایی امروز را نداشت.

وی اظهار امیدواری کرد: از سالن اجتماعات گلستان شهدا استفاده بهینه شود و در اختیار خانواده شهدا قرار گیرد.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان با بیان این که بودجه سال آینده این منطقه یک هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: سرانه عمرانی هر شهروند ساکن در منطقه شش از سه میلیون تومان به پنج میلیون تومان افزایش یافته است.

وی اظهار کرد: در سال جاری حدود ۴۶ درصد از کل اقدامات عمرانی شهر در منطقه شش انجام شده که در این راستا از حمایت‌های شهردار و شورای شهر اصفهان تشکر و قدردانی می‌کنیم.

کد خبر 481865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.