ماشین‌سازی_استقلال/ تبریز، ایستگاه پایانی آبی‌ها در هزار و سیصد!

آبی‌پوشان پایتخت عصر امروز(چهارشنبه) به مصاف ماشین سازی خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال از ساعت ۱۶ امروز چهارشنبه - ۲۷ اسفند ماه - در تبریز میهمان ماشین‌سازی است و برای نزدیک‌تر کردن خود به صدر جدول تلاش می‌کند. آبی‌ها حالا با رفتن فکری و آمدن دوباره مجیدی، امید زیادی به تغییر شرایط فعلی دارند تا بتوانند شانس‌های کم رنگ شده‌شان برای قهرمانی در لیگ برتر را احیا کنند. آن سوی میدان نیز سبزپوشان تبریزی که خطر سقوط به دست پایین را به طور جدی احساس می‌کنند، پس از تنها سه مسابقه حضور پاشازاده روی نیمکت، سکان هدایت‌شان را بار دیگر به اخباری سپردند تا شاید از سرنوشت احتمالی‌شان جلوگیری کنند.

استقلال فرصت اشتباه ندارد

استقلالی‌ها پس از آنکه صدر جدول را با نتایج ضعیف تقدیم پرسپولیس و سپاهان کردند، با اعتراضات فراوان فکری را وادار به جدایی کردند تا بار دیگر فرهاد مجیدی سرمربی این تیم شود. مجیدی در ابتدا آمدنش دو دیدار پیاپی در لیگ و حذفی را با برد پشت سر گذاشت تا هواداران استقلال را به آینده امیدوار کند. پیروزی ارزشمند شاگردان فرهاد در مصاف با فولاد، موفق شدند با توجه به توقف پرسپولیس در آبادان، اختلاف‌شان با صدر را به ۴ امتیاز کاهش دهند.

ماشین‌سازی - استقلال/ تبریز، ایستگاه پایانی آبی‌ها در هزار و سیصد!

آبی‌پوشان حالا در انتظار کوچک‌ترین لغزش از سوی شاگردان گل محمدی و نویدکیا هستند تا با ادامه روند پیروزی‌هایشان، جایگاه خود در جدول را بهبود بخشند. آن‌ها دوست ندارند پس از هشت فصل ناکامی در لیگ، این بار هم جام قهرمانی را تقدیم رقیب رو در رویشان کنند و برای این مهم، هیچ فرصتی برای اشتباه نخواهند داشت.

پاگشایی میلیچ بعد از نوروز

هرویه میلیچ پس از آنکه شبانه تصمیم به ترک تهران در اواسط نیم فصل اول به دلیل دریافت نکردن مطالباتش گرفت، هفته جاری به ایران بازگشت تا همچنان برای استقلال به میدان رود. با این حال هافبک کروات و ۳۱ ساله استقلال که فرصت چندانی برای تمرین با تیم به دست نیاورده بود با تصمیم سرمربی از لیست بازی با ماشین‌سازی خط خورد تا فرهاد مجیدی نشان دهد بین هیچ کدام از بازیکنانش فرق نمی‌گذارد.

ماشین‌سازی - استقلال/ تبریز، ایستگاه پایانی آبی‌ها در هزار و سیصد!

پایان حضور دانشگر در استقلال؟

پس از پایان بازی استقلال مقابل پیکان در جام حذفی، به نظر می‌رسد محمد دانشگر در رختکن نسبت به انتقاد کادر فنی از عملکردش واکنش و پاسخ نشان می‌دهد. این موضوع باعث شد تا مجیدی به دلیل رفتار انضباطی دانشگر که هنوز شرح دقیقی از علت و چگونگی آن در دسترس نیست، او را در اختیار باشگاه قرار دهد و از حضورش اعلام بی‌نیازی کند. با این تفاسیر جدایی محمد دانشگر را مانند فرشید باقری باید قطعی دانست و طبق برخی شنیده‌ها حتی پا در میانی فرشید اسماعیلی نیز نتوانسته تصمیم فرهاد را تغییر دهد.

ماشین‌سازی - استقلال/ تبریز، ایستگاه پایانی آبی‌ها در هزار و سیصد!

باقدمت‌های شمال غرب با دستانی خالی در جنگ بقا

ماشین سازان تبریزی که یکی از باقدمت ترین تیم‌های شمال غرب ایران محسوب می‌شوند، فصل دشواری را طی می‌کنند. آن‌ها پس از پنج هفته ناامید کننده با وحید بیاتلو، نیم فصل را با سعید اخباری به پایان رساندند. مدیران ماشین سازی برای نیم فصل دوم با پاشازاده برای هدایت‌شان به توافق رسیدند، اما یک تساوی و یک شکست در لیگ و حذف در جام حذفی، باعث شد تا این سرمربی استقلالی پس از تنها سه مسابقه عطای ماندن در کنار سبزهای تبریزی را به لقایش ببخشد.

ماشین‌سازی - استقلال/ تبریز، ایستگاه پایانی آبی‌ها در هزار و سیصد!

پس از جدایی پاشازاده، نیمکت ماشین سازی دوباره به اخباری رسید تا او فرماندهی جنگ بقا در حساس‌ترین هفته‌های باقی مانده لیگ را برای این تیم بر عهده بگیرد. البته جدایی پیمان بابایی، ستاره خاص و تأثیرگذار نیم فصل اول ماشین سازی و پیشکش آن به تراکتور، کار را برای شاگردان اخباری سخت‌تر از گذشته خواهد کرد و باید دید او قادر است با دستانی تقریباً خالی ماشین سازی را در لیگ برتر نگه دارد یا خیر؟

کد خبر 481829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.