نصراصفهانی: احداث سالن گلستان شهدا دلچسب‌ترین اقدام عمرانی شهر بود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: دلچسب‌ترین اقدام عمرانی احداث سالن اجتماعات گلستان شهدا بوده است که آن را بدون منت و با افتخار به خانواده معظم شهدا تقدیم می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی امروز (چهارشنبه) در آئین بهره‌برداری از سالن اجتماعات گلستان شهدا همزمان با میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهار کرد: باید با چشم دل نظاره‌گر تک تک گلگون کفنانی باشیم که برای دفاع از دین، ناموس و کشور ما به میدان نبرد رفته و به درجه شهادت نائل آمدند.

وی تأکید کرد: با افتخار اعلام می‌کنیم که اگر مدیریت شهری پروژه‌های متعددی را در دست اجرا دارد و شهر اصفهان به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده، دلچسب تر ین اقدام عمرانی احداث سالن اجتماعات گلستان شهدا بوده که آن را بدون منت و با افتخار به خانواده معظم شهدا تقدیم می‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: از این پس هرکسی که به این مکان مقدس مراجعه می‌کند علاوه بر بهره معنوی باید به آرامش، آسایش و رضایت او نیز توجه شود و اقدامات باید در شأن اصفهان و شهدای سرافراز این مرز و بوم باشد.

وی با بیان اینکه احداث سالن اجتماعات گلستان شهدا اقدام اندکی در برابر عظمت خانواده شهدا است، تصریح کرد: باید اقدامات دیگر نیز دنبال و پیگیری شود تا به سرانجام رسد و کاری کنیم که گلستان شهدا به یکی از قطب‌های گردشگری معنوی اصفهان تبدیل شود.

نصراصفهانی با تأکید بر اینکه یکی از محل‌های گردشگری اصفهان باید گلستان شهدا باشد، اظهار کرد: امروز به شدت نیاز به خودسازی داریم و باید روزهای خوب با شهدا بودن را مرور کنیم؛ امروز مکان گلستان شهدا به محلی برای دلدادگی تبدیل شده و مکانی است که هرکسی که به دنبال خودسازی باشد باید در آن حضور پیدا کند.

وی ادامه داد: هر مدیری که بخواهد فعالیت خود را در اصفهان آغاز کند زیارت قبور مطهر شهدای آرمیده در این مکان و تجدید میثاق با آنها را اولین برنامه خود قرار می‌دهد و از آنها طلب کمک می‌کند تا مأموریت‌های محوله را به نحو احسن انجام دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تأکید کرد: امروز مأموریت و مسئولیت پاسداری از خون شهدا را به عهده داریم، باید در مسیر شهدا گام برداریم و مسئولیت داریم سالم زندگی کنیم و به مردم خدمات شبانه روزی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: باید افتخار کنیم که اصفهانی بوده و از همراهان جبهه و جنگ و شهدا هستیم و امیدواریم شرایطی مهیا شود که همه دست اندرکاران و مدیران فعالیت خود را به نحو احسن انجام دهند و تخت فولاد و گلستان شهدا فضایی برای ارتباط و رفت و آمدهای بیشتر مردم شود.

کد خبر 481826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.