عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۶ اسفندماه

در این بسته خبری از آماده باش ۱۲۰ نفر از نیروهای عملیاتی آتش نشانی زنجان تا لغو تمامی مراسمات پنج شنبه و جمعه آخر سال در زرند و گشت زنی اکیپ‌های آتش نشانان موتورسوار در رفسنجان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

مرمت و بازسازی سرای معمارزاده سبزوار

مرتضی احمدی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری سبزوار با اشاره به اینکه تعدد مالکین سرای معمارزاده یکی از عوامل تعلل آغاز به کار طرح مرمت و بازسازی این بنا است، گفت: مشکل حقوقی ما بین شهرداری و مالکین سرای معمارزاده حدود ۳ ماه گذشته با حضور نماینده مالکین حل و به توافق اولیه منجر شده است اما قسمت نهایی توافق یعنی امضا توافق‌نامه اصلاحی، هنوز در انتظار رضایت کتبی مالکین است.

پیشرفت ۲۰ درصدی ساخت سکوی افتخار قهرمانان ورزشی لرستان

مهدی آزادمنش، مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری خرم آباد از پیشرفت ۲۰ درصدی ساخت سکوی افتخار قهرمانان ورزشی لرستان خبر داد.

آماده باش ۱۲۰ نفر از نیروهای عملیاتی آتش نشانی زنجان

ابوالفضل رستمی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: ۱۲۰ نفر از نیروهای عملیاتی آتش نشانی زنجان برای مقابله با حوادث احتمالی در آماده‌باش هستند و خوشبختانه تا به امروز نیز هیچ حادثه تلخ و ناگواری بر اثر بازی با مواد محترقه اتفاق نیفتاده و این بسیار حائز اهمیت است.

گشت زنی اکیپ‌های آتش نشانان موتورسوار در رفسنجان

علی رمضانی نژاد، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان تاکید کرد: بر اساس مصوبات طرح استقبال از بهار در شب چهارشنبه آخر سال جاری، علاوه بر آماده‌باش ۵ ایستگاه آتش‌نشانی فعال در سطح شهر خودروهای سبک و سنگین آتش‌نشانی به منظور تسریع در امدادرسانی در نقاط مختلف سطح شهر مستقر خواهند شد و اکیپ‌های آتش نشانان موتورسوار نیز در سطح شهر گشت‌زنی خواهند کرد.

مهار آتش سوزی انبار لوازم خانگی در گناوه

ولی سیفی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گناوه گفت: آتش سوزی گسترده یک انبار لوازم خانگی در این شهر با تلاش مأموران این ایستگاه و همکاری مردمی پس از ۱۰ ساعت در بامداد سه‌شنبه مهار شد.

لغو کلیه مراسمات پنج شنبه و جمعه آخر سال در زرند

محمدرضا مهدلو، شهردار زرند از لغو تمامی مراسم در پنجشنبه و جمعه آخر سال خبر داد وبا اعلام اینکه این تصمیم در ستاد کرونای شهرستان اتخاذ شده است، گفت: حضور مردم درآرامستان‌ها برای پنجشنبه و جمعه آخر سال، بار دیگر اجتماعات مردمی را شکل و احتمال شیوع بیشتر ویروس کرونا را افزایش می‌دهد بنابراین مردم در پنجشنبه و جمعه آخر سال به بهشت زهرا مراجعه نکنند.

استقرار ۷ اکیپ خودرویی و ۵۰ نیروی عملیاتی در یاسوج

هاشم یوسفی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج خاطرنشان کرد: ۷ اکیپ خودرویی و ۵۰ نیروی عملیاتی از عصر امروز در نقاط پرخطر شهر یاسوج برای مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه سوری مستقر می‌شوند.

ممنوعیت ورود به آرامستان دارالسلام اسلامشهر

ورود به آرامستان دارالسلام اسلامشهر بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا شهرستان در پنجشنبه آخر سال ممنوع است.

آماده‌باش چهار ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهر

منصور علوانی، شهردار خرمشهر با تاکید بر اینکه مردم با تجمعات در چهارشنبه سوری به آتش کرونا دامن نزنند، خاطر نشان کرد: چهار ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهر با استفاده از تمامی تجهیزات و عوامل اجرایی در راستای اقدامات پیشگیرانه و افزایش ضریب ایمنی مردم در مراسم چهارشنبه سوری در آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

راه‌اندازی کارواش یارانه‌ای برای تاکسیرانان قزوینی

اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از راه اندازی کارواش یارانه‌ای با ۷۵ درصد تخفیف برای تاکسیرانان از ۲۳ تا ۳۰ اسفند سال جاری خبر داد.

کد خبر 481680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.