مشکلات سال ۹۹ می‌توانست امور کلانشهر اصفهان را مختل کند

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: موانعی که در یک سال گذشته سر راه مدیریت شهری بود می‌توانست در روند امور جاری شهر خلل ایجاد کند و پروژه‌ها را به نوعی بر زمین بگذارد، اما تدبیر مدیریت شهری بر مشکلات غالب و موجب شد مشکلات شهر به نحو مطلوبی حل شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی صبح امروز (سه‌شنبه) در یکصد و شصت و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن عید باستانی نوروز، اظهار کرد: در روزهای پایانی سال ۹۹ به سر می‌بریم و اصل قدرشناسی را باید رعایت کنیم بدین سبب از مجموعه شهرداری، شهردار اصفهان، معاونان، مدیران، کارشناسان و شهرداران مناطق و مدیران سازمان‌ها، کارگران و پیمانکارانی که در این یک سال تلاش زیادی برای بهبود وضعیت شهر کردند، تقدیر می‌کنم.

وی افزود: شهروندان اصفهان توجه ویژه داشته باشند که موانعی که سر راه مدیریت شهری بود می‌توانست در روند امور جاری شهر خلل ایجاد کند و پروژه‌ها را به نوعی بر زمین بگذارد، اما تدبیر مدیریت شهری بر مشکلات غالب و موجب شد مشکلات شهر به نحو مطلوبی حل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان از همراهی، همدلی و انسجام همه اعضای شورای شهر با مدیریت شهری اصفهان تشکر کرد و ادامه داد: اگر این تلاش‌ها نبود، شاهد موفقیت‌های یک سال گذشته نبودیم.

وی اضافه کرد: از نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، فرماندار، اعضای کمیته انطباق، معتمدین محلات و مردمی که همیشه یار و مددکار مدیریت شهری بودند تقدیر کرده و سلامتی آیت‌الله مظاهری، زعیم حوزه علمیه اصفهان و بیماران صعب‌العلاج و مبتلا به کرونا را از خداوند خواستاریم.

نصراصفهانی به اهدای ۷۲۰ عدد تبلت به دانش‌آموزان بی‌بضاعت اشاره کرد و افزود: زیباتر از تقدیم لایحه شهرداری در این خصوص و موافقت با آن توسط شورای شهر، نحوه توزیع تبلت‌ها بود؛ اینکه زنگ خانه‌ها به صدا درآمد و این هدایا به دانش آموزان داده شد صحنه‌های همدلی و یاری‌رسانی زیبایی را خلق کرد به همین دلیل از کسانی که این اقدام را انجام دادند تقدیر می‌کنم.

وی با ابراز امیدواری برای ورود مبارک و کم‌دغدغه خانواده شهرداری به سال جدید، گفت: سعی شده حقوق، مزایا و رفاهیات تمام کارکنان شهرداری، سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته پرداخت شود و امیدوارم اگر مانده‌ای وجود دارد به‌زودی پرداخت شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه باید دغدغه‌های مالی هرکسی سر سفره شهرداری نشسته پاسخ داده شود، اضافه کرد: در کنار کارکنان شهرداری، باید پرداخت مطالبات پیمانکاران نیز مورد توجه باشد تا این افراد نیز شرمنده کارگران و کارکنان خود نباشند.

وی گفت: امروز در آخرین جلسه شورای شهر در سال ۹۹، اعضای شورا ۲۷ دستور را برای تصویب بررسی می‌کنند تا تعیین تکلیف این لوایح به سال آینده موکول نشود.

کد خبر 481618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.