شورای پنجم تهران در ارتقای کیفیت زندگی مردم پیشگام بود

عضو شورای شهر تهران گفت: رویکرد مردم زمانی که به ما رای دادند تغییر بود. اگر که مدیریت شهری را نرم افزاری و در رضایت خاطر مردم و ارتقا کیفیت زندگی و رویکرد انسان محورانه به شهر ببینیم و اینکه مردم در تصمیم‌گیری ولی نعمت ما هستند، خیلی پیشگام بوده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زهرا نژادبهرام پس از ثبت نام در ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران در واکنش به صحبت‌های برخی کاندیداها مبنی بر انجام نشدن هیچ گونه اقدام عمرانی در شورای پنجم، گفت: رویکرد مردم زمانی که به ما رأی دادند تغییر بود، اگر که مدیریت شهری را تنها در چارچوب سازه‌های بتنی، پل، جاده و اتوبان ببینیم شاید این صحبت تا حدی قابل تأمل باشد.

وی ادامه داد: اما اگر مدیریت شهری را نرم افزاری و در رضایت خاطر مردم و ارتقا کیفیت زندگی و رویکرد انسان محورانه به شهر ببینیم و اینکه مردم در تصمیم‌گیری ولی نعمت ما هستند، خیلی پیشگام بوده‌ایم.

عضو شورای شهر تهران اضافه کرد: تمام تلاش خود را کردیم که مردم را در مدیریت شهر مشارکت دهیم و این رویکرد از برگزاری انتخابات شورایاری‌ها تا فعال کردن سراهای محله، ایجاد پروژه‌های محله محور را شامل شده است، بیش از دو هزار پروژه محله محور در دو سال گذشته در حال اجرا است و کمپین آرزوها عین تحقق بخشی به خواسته‌های مردم بود و می‌توانند خواسته‌های خود را مطرح کنند.

وی با بیان اینکه شفافیت از جمله خواسته‌های مهم شهروندان است، اضافه کرد: شهرداری از معدود دستگاه‌هایی بود که اعتماد به آن با محدودیت همراه بود، اما با شفافیت و در اختیار گذاشتن اطلاعات درصدد بازسازی محدودیت دسترسی به اطلاعات برآمدیم.

نژادبهرام گفت: مردم در گذشته احساس بی اعتمادی می‌کردند و سعی کردیم این بی اعتمادی را بازسازی کنیم، در کنار آن مناسب‌سازی به عنوان برند مدیریت شهری در این دوره مورد توجه قرار گرفت و این عینیت زندگی است.

کد خبر 481532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.