عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۵ اسفندماه

در این بسته خبری از آسفالت معابر خاکی سطح شهر بیرجند تا خودکفایی شهرضا در تولید گل و گیاه فضای سبز شهری و مهار آتش‌سوزی شهرک صنعتی زنجان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

آماده‌باش ۱۶۰ آتش نشان قزوینی در چهارشنبه آخر سال

قدیر موسی‌خانی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: در چهار شنبه آخر سال، ۱۶۰ نیروی آتش نشانی برای امدادرسانی در حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال در آماده‌باش به سر می‌برند.

خرم‌آباد میزبان میهمانان نوروزی نخواهد بود

محمد شریفی مقدم، شهردار خرم‌آباد گفت: شهرداری میزبان میهمانان نوروزی نخواهد بود، اما به وظایف محوله خود عمل می‌کنیم.

خودکفایی شهرداری شهرضا در تولید گل و گیاه فضای سبز شهری

امین تاکی، معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شهرضا با بیان اینکه شهرداری شهرضا در تولید گل و گیاه فضای سبز شهری خودکفا است، گفت: تمام گل و گیاه مورد نیاز ۱۸۰ هکتار فضای سبز شهری در نهالستان تولید و در سه نوبت اردیبهشت، مهر و اسفند در سطح شهر توزیع و کاشته می‌شود.

عملیات درختکاری، هرس فرم و گلکاری فضاهای سبز زرند

احمد عبدالله زاده، رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری زرند گفت: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و رسیدن بهار طبیعت، عملیات زیباسازی منظر شهری از قبیل هرس درختان و درختچه کاری، هرس فرم، گلکاری بلوارها، میادین و بوستان‌های سطح شهر و همچنین شستشوی مبلمان شهری در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

آسفالت بیش از ۹۰ هزار متر مربع از معابر خاکی سطح شهر بیرجند

مهدی حدیدی نژاد، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری بیرجند اظهار کرد: در سال ۹۹ بیش از ۹۰ هزار متر مربع از معابر خاکی سطح شهر بیرجند آسفالت شد که ۵۰ هزار متر مربع مربوط به معابر مهر شهر است.

برگزاری جلسات مشترک آتش نشانی و نیروی انتظامی اسلامشهر

جلسات مشترک سازمان آتش نشانی شهرداری اسلامشهر و نیروی انتظامی این شهرستان با رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری و معاون عملیات فرماندهی انتظامی شهرستان در دفتر سازمان آتش نشانی و جهت هماهنگی و آمادگی حداکثری مراسمات پایانی سال برگزار شد.

دفن پسماند در لنجان به صفر می‌رسد

میثم محمدی، شهردار زرین شهر گفت: با راه اندازی سوله آلیاژ پلاستیک، میزان دفن زباله این شهرستان به ۱۵ درصد خواهد رسد و قطعاً با بهره‌برداری از خط پیرولز، به صفر خواهد رسید که در حوزه بازیافت زباله اتفاقی مهم است.

مهار آتش‌سوزی شهرک صنعتی زنجان

ابوالفضل رستمی، معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان از مهار آتش‌سوزی شرکت بسته‌بندی در شهرک صنعتی زنجان خبر داد.

آماده‌باش آتش نشانی فیروزکوه برای چهارشنبه آخر سال

علی اکبر مؤمنی، مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فیروزکوه با ارائه توصیه‌های ایمنی به شهروندان از آماده‌باش آتش‌نشانان برای مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال در این شهر خبر داد.

آغاز عملیات سمپاشی زمستانه درختان سطح شهر سنندج

آسوز شعبانی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از اجرای عملیات سمپاشی زمستانه درختان سطح شهر خبر داد و گفت: اولین مرحله از عملیات سمپاشی زمستانه ده روز به طول می‌انجامد و در این مرحله از سمپاشی از مخلوط روغن بیولوژیک سیترال و آب استفاده می‌شود.

کد خبر 481500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.