دستگیری ۲۴ فروشنده مواد محترقه/افزایش ۴۵ درصدی کشف مواد محترقه

جانشین انتظامی استان اصفهان با اشاره به افزایش ۴۵ درصدی کشفیات مواد محترقه و دستگیری ۲۴ نفر در این رابطه، گفت: پلیس در کنار مردم است و مخالف شادی مردم نیست ولی اولویت اصلی نیروی انتظامی سلامت مردم و جامعه است و با مخلان آسایش و سلامت شهروندان برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ محمدرضا هاشمی‌فر، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال و شیوع بیماری کرونا هر گونه تجمع شهروندان باعث افزایش این بیماری می‌شود و پلیس در راستای حفظ سلامت شهروندان و طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونا از تجمع افراد جلوگیری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اولویت اصلی پلیس حفظ سلامت جامعه و افراد است، افزود: طی یک سال گذشته بیماری کرونا آسیب‌های زیادی به جامعه وارد کرد و باعث فوت برخی از هموطنان عزیزمان شد که امید است مردم نیز با رعایت توصیه‌های پلیس و پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال این آسیب‌ها را دو چندان نکنند.

جانشین انتظامی استان اصفهان ادامه داد: انشاالله با رعایت توصیه‌های پلیس و پرهیز از تجمع در چهارشنبه آخر سال شاهد نقص عضو، قطع عضو یا خدای ناکرده فوت هیچ شهروندی نباشیم و بدون حادثه‌ای ناگوار به استقبال سال جدید برویم.

وی تصریح کرد: پلیس همراه مردم است و مخالف شادی مردم نیست ولی اولویت اصلی نیروی انتظامی سلامت مردم و جامعه است و کسانی که به هر نوع باعث سلب آسایش و سلامت شهروندان شوند با برخورد قاطع و قانونی نیروی انتظامی روبرو خواهند شد.

سرهنگ هاشمی‌فر خاطرنشان کرد: هر گونه تجمع، انسداد خیابان‌ها، پرتاب ترقه، ایجاد مزاحمت برای شهروندان و نوامیس مردم، دور دور کردن، پارک دوبل و برهم زدن آسایش عمومی مردم خط قرمز پلیس است و با عاملان این ناهنجاری‌ها برخورد قاطع می‌شود.

وی اظهار کرد: به والدین توصیه می‌شود در این ایام بر فرزندان خود نظارت بیشتری داشته باشند و از نگهداری مواد محترقه در منازل اکیداً خودداری شود.

سرهنگ محمدرضا هاشمی‌فر گفت: متأسفانه تا امروز در سطح کشور ۲۲۷ نفر به واسطه نگهداری، فروش و خرید مواد محترقه و انفجار آن دچار نقص یا قطع عضو و فوت شده‌اند که انتظار می‌رود خانواده‌ها نظارت بیشتری بر این موضوع داشته باشند.

این مقام انتظامی ادامه داد: بررسی‌های آمارهای سال‌های گذشته در اصفهان نشان دهنده سطح بالای فرهنگ مردمی این استان است و گویای این موضوع است که مردم فهیم اصفهان به توصیه‌های پلیس و بکارگیری آنها توجه ویژه دارند.

جانشین انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه ایجاد هرگونه محدودیت توسط پلیس در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا و حفظ سلامت مردمی است از مردم نیز خواست، با پلیس تعامل و همکاری داشته باشند و خاطرنشان کرد: اولویت کاری پلیس اصفهان در این ایام برخورد با تهیه کنندگان و فروشندگان مواد محترقه است که در این خصوص ۴۵ درصد افزایش کشفیات نسبت به سال گذشته داریم و ۲۴ نفر نیز تاکنون دستگیر شده‌اند.

کد خبر 481442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.