آغاز برگزاری بزرگ‌ترین رزمایش مجازی همیاران پلیس در نوروز ۱۴۰۰

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از برگزاری بزرگ‌ترین رزمایش مجازی همیاران پلیس، همیاران سلامت همزمان با نوروز ۱۴۰۰ با شعار " پرهیز از سفر ایمنی و سلامت" و " نه به سفر نه به دید و بازدید و پرهیز از سفرهای غیرضروری" خبر داد.

محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص برگزاری بزرگ‌ترین رزمایش مجازی همیاران پلیس، همیاران سلامت همزمان با نوروز ۱۴۰۰، اظهار کرد: همیاران پلیس با شعار " پرهیز از سفر ایمنی و سلامت" و " نه به سفر نه به دید و بازدید و پرهیز از سفرهای غیرضروری" در ایام نوروز وارد فعالیت شدند.

وی ادامه داد: کمپین "همیاران پلیس، همیاران سلامت" نیز توسط پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان و اداره کل آموزش و پرورش استان برپا شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان در خصوص پیشگیری از سوانح رانندگی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: برای پیشگیری از سوانح رانندگی و شیوع کرونا ویروس باید سطح فرهنگ و آموزش را ارتقا دهیم.

آموزش ۸۴۰ هزار دانش آموز با مضمون اصول رانندگی ایمن

وی با اشاره به اینک ه پویش ملی هر دانش‌آموز یک همیار پلیس نیز راه‌اندازی شده است، افزود: حدود ۸۴۰ هزار دانش‌آموز در دوره‌های تحصیلی مختلف راجع به قوانین و مقررات رانندگی، توجه به رعایت اصول رانندگی ایمن و پیشگیری از تخلفات رانندگی و بهداشت فردی آموزش دیده‌اند، همچنین علمی‌ترین راهکار برای شکست زنجیره انتقال ویروس کرونا رعایت کردن مسائلی از جمله نرفتن به سفر و دید و بازدید در ایام نوروز، همکاری با مأموران پلیس راهور و پلیس راه است و سفیران سلامت پلیس این موضوع را به سایر همسالان خود منتقل می‌کنند.

کد خبر 481438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.