پرداخت خسارت نکشت کشاورزان شرق اصفهان پیگیری می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهرستان اصفهان گفت: پنج ماه دیگر از عمر دوره فعلی شورای شهرستان باقی مانده است و باید در این مدت پرداخت خسارت نکشت کشاورزان شرق اصفهان به صورت جدی پیگیری شود تا وظیفه خود را به بهترین شکل انجام داده باشیم و شهرها را با ارزش افزوده بهتری به دوره بعدی تحویل بدهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پور محمد شریعتی نیا امروز (دوشنبه) در سی و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرستان اصفهان، با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت شهیدان باکری و خرازی، اظهار کرد: باید همیشه یاد و خاطره این دو شهید را گرامی بداریم و آنها را الگو و اسطوره‌هایی در مسیر کار خود قرار دهیم زیرا این افراد جهت ترویج فرهنگ ایثار، فداکاری و نبوغ گام‌های مفیدی را برداشته‌اند.

وی افزود: در همین راستا باید تلاش کنیم که با استفاده از راه و روش این شهدا فرهنگ ایثار را به قشر جوان منتقل کنیم تا جوانان با دیدگاه خوب از این شهدا الگوبرداری کنند؛ جایگاه این شهدا در بین مردم نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان که روز گذشته برگزار شد پیشنهادم به شهرداران منطقه این بود که به زندگی شهید باکری نگاه کنند و از نحوه مدیریت این شهید اطلاعات لازم را کسب کرده و سپس آن را الگوی مدیریت خود قرار دهند.

وی با بیان این که همه مسئولان باید از خصائص افرادی مانند مثل شهید باکری الگوبرداری کنند، ادامه داد: به مشکلات مردم توجه کنیم تا آینده کشور به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که نسل جدید در آرامش کامل زندگی کند؛ لازم است توجه زیادی به رعایت حقوق دیگران داشته باشیم تا حق‌الناس بر گردن ما نباشد اگر ما مسئولان دچار این مشکلات شویم شاهد اتفاقات خوبی در کشور نخواهیم بود، حقوق دیگران را رعایت کنیم تا در راستای خدمت به مردم گام‌های مفیدی برداشته شود.

شریعتی‌نیا خاطرنشان کرد: ما نمی‌توانیم تمام مشکلات جامعه را حل کنیم بلکه باید تا حد توان تلاش کنیم تا به مردم خدمات رسانی مطلوب شود؛ اگر تلاش کنیم، وجدانمان راحت خواهد بود زیرا مردم و خداوند از ما انتظار بیشتری ندارند لذا همگی باید در این راه تلاش کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان اصفهان با بیان این که شأن شورا این است که شهرها را با ارزش افزوده بالاتری تحویل دوره بعدی مدیریت شهری دهند، گفت: از اعضا تقاضا دارم برای انجام وظیفه و خدمات رسانی بهتر برای دوره بعدی ثبت نام کنند زیرا جامعه برای ما مسئولان هزینه کرده است و نباید کوتاهی کنیم و باید تلاش کنیم و بر اساس تکلیفی که برای ما وجود دارد لازم است نامزد شویم بنابراین باید برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی تلاش کنیم تا تنور انتخابات داغ شده و دهان کشورهای دشمن ایران بسته شود.

وی افزود: پنج ماه دیگر از عمر دوره فعلی شورای شهرستان باقی مانده و باید در این مدت خسارت‌های نکشت کشاورزان به صورت جدی پیگیری شود تا وظیفه خود را به بهترین شکل انجام داده باشیم و شهرها را با ارزش افزوده بهتری به دوره بعدی تحویل بدهیم.

کد خبر 481403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.