امدادرسانی به ۵۴ مصدوم در ۳۵ عملیات هوایی ۱۱ ماهه امسال

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: اورژانس هوایی فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در ۱۱ ماهه امسال برای ۳۵ عملیات امدادرسانی به پرواز درآمد و ۵۴ بیمار و مصدوم را پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان‌های استان منتقل کرده است و از مجموع بیماران اعزام شده ۴ نفر مادر باردار بودند.

غفور راستین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص اورژانس هوایی استان اصفهان، اظهار کرد: اورژانس هوایی فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در ۱۱ ماهه امسال برای ۳۵ عملیات امدادرسانی به پرواز درآمد و ۵۴ بیمار و مصدوم را پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان‌های استان منتقل کرده است.

وی افزود: از مجموع بیماران اعزام شده توسط بالگرد اورژانس هوایی اصفهان ۱۷ نفر مصدومان ناشی از حوادث رانندگی و ۴ نفر مادر باردار بودند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: احداث و به‌روزرسانی پدهای بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی در استان اصفهان از آبان ماه سال ۹۷ آغاز شده و تاکنون ۱۷ پد به بهره‌برداری رسیده و ۱۸ پد نیز در حال ساخت است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون پدهای بالگرد بیمارستان الزهرا(س)، بیمارستان ۹ دی منظریه خمینی‌شهر، بیمارستان فاطمه‌الزهرا نجف‌آباد، شهر حسن‌آباد جرقویه، مجتمع فولاد مبارکه، پد هلال‌احمر ابیازن نطنز، بیمارستان محمد رسول‌الله(ص) میمه، هرند، منظریه شهرضا، کمربندی زیار، مرکز درمانی زواره، کهرویه شهرضا، دهاقان و لای‌بید بهره برداری شده‌اند.

راستین تصریح کرد: احداث پد بالگرد شهر ورزنه، کوهپایه، رامشه و مورچه خورت نیز به مراحل پایانی نزدیک شده و به زودی افتتاح و بهره‌برداری خواهد شد.

کد خبر 481372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.