انتخابات شوراهای شهر ۲۵ اسفند؛ آخرین اخبار، آمار و جزئیات

ششمین روز ثبت نام انتخابات شوراهای شهر در سراسر کشور از صبح امروز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ششمین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر از ساعت ۸ صبح امروز (دوشنبه) آغاز شد.

ثبت نام داوطلبان از ۸ صبح روز چهارشنبه، ۲۰ اسفند آغاز و تا ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه، ۲۶ اسفند ادامه دارد.

تاکنون تعداد ثبت‌نام کنندگان در سراسر کشور از مرز ۱۵ هزار نفر گذشته که بیش از نیمی از آن‌ها با حضور در فرمانداری ثبت‌نام کرده‌اند.

از سوی دیگر دبیر ستاد انتخابات شب گذشته با بیان اینکه، فقط دو روز تا پایان مهلت ثبت نام باقی مانده است، از همه افرادی که تمایل به ثبت نام در انتخابات شوراها دارند خواست، در ساعات پیش رو با استفاده از تلفن همراه یا رایانه شخصی خود به پرتال وزارت کشور به آدرس مراجعه و به سهولت ثبت‌نام کرده و از موکول کردن ثبت‌نام به روز آخر اجتناب کنند.

بیشتر بخوانید:

انتخابات شوراهای شهر ۲۵ اسفند؛ آخرین اخبار، آمار و جزئیات

استقبال متقاضیان ثبت‌نام از صبح امروز بیشتر و پررنگ‌تر از روزهای گذشته بوده و ساختمان شماره دو فرمانداری تهران شاهد حضور افرادی بیشتری در ساعات اولیه روز است.

البته با وجود گذشت چند روز از زمان ثبت‌نام در انتخابات شوراها، همچنان از حضور خبرنگاران در سالن اصلی ثبت نام ممانعت می‌شود.

انتخابات شوراهای شهر ۲۵ اسفند؛ آخرین اخبار، آمار و جزئیات

احمد نادری، رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا در استان تهران و سید اسماعیل موسوی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور به همراه عیسی فرهادی، فرماندار تهران با حضور در ساختمان شماره دو فرمانداری، واقع در مصلی تهران از فرایند ثبت نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا بازدید کردند.

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور پس از پایان زمان قانونی ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراها در روز ششم، گفت: تا ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۲۵ اسفند ماه، ثبت نام ۲۵ هزار و ۵۸۵ نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر، نهایی شده است که از این تعداد ۲۷ درصد با استفاده از روش‌های الکترونیک شامل استفاده از تلفن همراه (۱۳ درصد) و رایانه شخصی (۱۴ درصد) ۱۹ درصد با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و ۵۴ درصد با مراجعه به فرمانداری‌ها بوده است.‌

کد خبر 481370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.