۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
رونمایی از سامانه «گلپایگان من»

شهردار گلپایگان گفت: با رونمایی از سامانه «گلپایگان من» بخشی از خدمات شهرداری به صورت کاملاً الکترونیکی ارائه شده و بخشی از این فرآیند نیز در برنامه‌های آینده شهرداری شهروند سپاری می‌شود.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به رویکرد شهرداری در خدمت‌رسانی شایسته و بالا بردن کیفیت زندگی شهری، اظهار کرد: با توجه به پیشرفت تکنولوژی‌ها و حرکت شهرهای مختلف جهان به سمت تحقق شهر هوشمند، شهرداری گلپایگان نیز در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود و با هدف کاهش مراجعات و اتلاف وقت شهروندان در ساختارهای اداری، همچنین شفافیت در امور، الکترونیکی کردن فرآیندهای ارائه خدمات به شهروندان را دنبال کرده است.

وی افزود: در تلاش هستیم به منظور کاهش بروکراسی اداری در مسیر تحقق شهرداری الکترونیک گام برداریم و بر همین اساس به گونه‌ای عمل شد که شرایط مناسبی برای هوشمندسازی شهرداری گلپایگان فراهم شود تا خدماتی که امکان ارائه آنها به صورت غیرحضوری وجود دارد توسط شهرداری انجام شود.

شهردار گلپایگان با اشاره به روند الکترونیکی شدن خدمات شهرداری گفت: با رونمایی از سامانه "گلپایگان من" بخشی از خدمات شهرداری به صورت کاملاً الکترونیکی ارائه می‌شود و بخشی از این فرآیند نیز در برنامه‌های آینده شهرداری شهروند سپاری می‌شود.

شکرزاده ادامه داد: با اجرای این طرح امکان رصد و پیگیری و ارائه درخواست‌ها به صورت غیرحضوری و الکترونیکی فراهم شده و روند آن با پیامک به شهروندان اطلاع رسانی می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم آموزش نیروی انسانی در حوزه‌های تخصصی، افزود: استفاده از نیروی انسانی متخصص، مبتکر و خلاق سبب موفقیت ارائه خدمات الکترونیکی می‌شود.

کد خبر 481329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.