تقدیر از منطقه ۵ شهرداری برای مدیریت هوشمند مصرف انرژی

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: شرکت توزیع نیروی برق اصفهان با اهدای لوح تقدیر از این منطقه به علت رویکرد شایسته در مدیریت هوشمند مصرف انرژی و کاهش مصرف انرژی الکتریکی در ساعات اوج بار تجلیل کرد.

احمد رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مدیریت مصرف انرژی ویژه مشترکان اداری شرکت توزیع نیروی برق از مدیریت منطقه پنج شهرداری به علت صرفه‌جویی در مصرف انرژی و اجرای سامانه هوشمند کنترل انرژی تقدیر کرد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس ارزیابی و مقایسه میزان برق مصرفی مشترکان اداری طی پنج سال گذشته این سومین سالی است که این منطقه جزو ادارات برتر انتخاب می‌شود.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان افزود: این پویش هرساله با هدف نهادینه سازی و گسترش فرهنگ مدیریت بهینه مصرف برق از سوی این شرکت اجرا می‌شود.

وی تاکید کرد: در ابتدای سال ۱۳۹۹ با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ صحیح مصرف، برنامه‌ریزی در راستای کاهش پیک بار و همچنین مشارکت و همسویی در کاهش مصرف، چراغ‌های کم مصرف معابر منطقه با فوق کم مصرف جایگزین شده و با ساماندهی تعرفه‌ها، حذف توان راکتیو و نصب خازن و احداث نیروگاه‌های خورشیدی با ۱۵ کیلو وات در منطقه در دستور کار قرار گرفت.

کد خبر 480943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.