همه محورهای مواصلاتی اصفهان باز است

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به بارش شدید برف در شمال و غرب استان، گفت: هیچ گونه انسدادی در محورهای استان نداشتیم و در حال حاضر همه محورها باز و تردد در آنها برقرار است.

فرزاد دادخواه در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از عصر جمعه تا صبح روز شنبه شاهد بارش باران، برف و کولاک در بیشتر نقاط استان اصفهان به ویژه مناطق غرب و شمال بودیم که با توجه به آمادگی داشتن کامل راهداران برای بازگشایی به موقع محورها، هیچ گونه انسدادی در محورهای استان نداشتیم و در حال حاضر همه محورها باز و تردد در آنها برقرار است.

وی با بیان این که در اغلب محورهای غرب و شمال استان شاهد بارش برف و در سایر مناطق نیز شاهد وزش باد هستیم، اضافه کرد: هم‌اکنون نیز راهداران شهرستان‌های فریدون‌شهر، فریدن، چادگان، خوانسار بویین میاندشت، کاشان و نجف آباد و شاهین شهر و میمه در حال برف‌روبی محورهای این شهرستان‌ها هستند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: از ابتدای فصل زمستان ۷۵۰ نیروی راهدار در قالب بیش از ۱۰۰ اکیپ در محورهای مواصلاتی، گردنه‌ها و ۴۲ راهدارخانه مستقر شده و مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

کد خبر 480939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.