لکه‌گیری ۹۰ درصد از معابر شهری لشت‌نشا

شهردار لشت‌نشا گفت: حدود ۹۰ درصد از آسفالت معابر این شهر در قالب طرح استقبال از بهار، با صرف هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال لکه گیری شده است.

سیدحسن میرهاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری در طرح استقبال از بهار با بکارگیری ۳۰ نیروی خدمات شهری طبق روال سال‌های گذشته تا پایان اسفندماه اقدام به رفت و روب، نظافت و زیباسازی شهر می‌کند.

وی افزود: در این طرح خیابان‌های اصلی و فرعی، بلوارها، کوچه‌ها و سطل‌های زباله پاکسازی و شست و شو خواهد شد.

شهردار لشت نشا ادامه داد: پاکسازی مبلمان شهری، رنگ آمیزی جداول، سرعت گیرها و المان‌های قدیمی نوروزی، راه اندازی آبنماها، جانمایی سطل‌های زباله جدید، نصب بنرهای تبریک سال نو، چراغانی پل عابر پیاده با ریسه‌های نوری، شن ریزی در کوچه‌های فاقد آسفالت، نظافت تمامی نقاط شهر از خاشاک و نخاله از جمله اقدامات طرح استقبال از بهار است.

وی اضافه کرد: خریداری یک المان نوروزی استوانه‌ای نوری در دستور کار قرار دارد که تا پایان اسفندماه تهیه و در یکی از نقاط شهر نصب خواهد شد.

میرهاشمی خاطرنشان کرد: گل‌های زینتی در فضای سبز شهری کاشته شده و پایه‌های فرسوده چراغ‌های روشنایی و لامپ‌های سوخته پارک‌ها تعویض می‌شود.

وی یادآور شد: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و پاکسازی آرامستان از دیگر برنامه‌های شهرداری لشت نشا در طرح استقبال از بهار است.

شهردار لشت نشا به شهروندان توصیه کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، در ایام نوروز با رعایت نکات بهداشتی و نظافت عمومی در شهر از انجام ترددهای غیرضروری نیز خودداری کنند.

به گزارش ایمنا، شهر لشت نشا در ۲۵ کیلومتری شمال شرقی رشت مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 480768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.