سامانه خرید اینترنتی بازارهای کوثر و گل و گیاه راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: سامانه خرید اینترنتی بازارهای روز کوثر و بازار گل و گیاه روز جمعه با حضور شهردار اصفهان راه‌اندازی خواهد شد.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سامانه خرید اینترنتی از بازارهای روز کوثر به منظور تأمین نیازهای مردم و سهولت در انجام خرید راه‌اندازی خواهد شد تا نیازهای مردم در بازارهای کوثر به راحتی تأمین شود.

وی تصریح کرد: سامانه خرید اینترنتی بازارهای روز کوثر به آدرس kowsar.market در دسترس مردم قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: بازارهای روز کوثر به کمک شهرداری فضایی ایجاد کرده تا بتوان محصولات مورد نیاز مردم را از واحد تولیدی به دست مصرف کنندگان برسانیم.

وی با بیان اینکه مردم به برند بازارهای کوثر اعتماد دارند و مایحتاج خود را از آن‌ها تهیه می‌کنند، گفت: از ابتدای شیوع کرونا در کشور شماره تلفن چهاررقمی ۳۵۵۳ در راستای تحقق شعار "در خانه بمانیم" برای سفارش کالاها و اقلام مورد نیاز از بازارهای کوثر در اختیار شهروندان قرار گرفت.

مجیری اظهار کرد: بازارهای روز کوثر زیر نظر سامان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان همواره بر شهروند مداری و عرضه کالاهای با کیفیت و مناسب تاکید دارند و روزانه قیمت گذاری کالاها با نظارت ناظران و بازرسان کنترل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین از سامانه خرید اینترنتی بازارهای گل و گیاه شهرداری اصفهان به آدرس Gol.samandehi.org روز جمعه رونمایی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان افزود: بازار گل و گیاه در پایان سال ۸۶ با هدف ساماندهی صنعت گل و گیاه استان و حمایت از تولید کننده و مصرف کننده و حذف واسطه‌ها با در اختیار گذاشتن محل عرضه مستقیم با حداقل مبلغ به تولید کنندگان انواع گل و گیاه زینتی استان و کشور انجام شد که در ۲۵ خردادماه سال ۸۷ با شش نفر تولید کننده آغاز به فعالیت کرد.

کد خبر 480719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.