صدای انقلاب عمرانی به گوش همه شهروندان رسیده است/شهرداری در مسیر پاسخگویی بهتر

شهردار اصفهان گفت: کارمندانی که وظیفه پاسخگویی به شهروندان از سوی شهرداری را دارند در هر بخش شهرداری که هستند باید مانند یک کارشناس از تمام مسائل آگاهی داشته و مردم را به درستی راهنمایی کنند تا شهروندان دچار سردرگمی نشوند.

به گزارش ایمنا، قدرت الله نوروزی امروز _چهارشنبه ۲۰ اسفندماه ۹۹_ در آئین بهره برداری از سامانه جدید مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه پاسخگویی از ارکان دموکراسی است، اظهار کرد: زمانی که پاسخگویی وجود داشته باشد مسئولیت‌پذیری نیز خواهد بود؛ برای پاسخگویی باید ساختار به خوبی شکل بگیرد.

وی اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان را جبهه اول خدمت و جلب رضایت شهروندان دانست و گفت: ساختار غلط، رفتار نامناسب را در پی دارد؛ به همین دلیل با بازسازی اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ تلاش کردیم ساختار را بهبود بخشیده و پاسخگویی به شهروندان را تسهیل کنیم.

شهردار اصفهان ادامه داد: لازم است کارکنان اداره ۱۳۷ از لحاظ آرامش، ساختار و سایر امکانات در شرایطی باشند که زمینه مناسب برای پاسخگویی مناسب به شهروندان و جلب رضایت شهروندان فراهم شود.

وی با بیان اینکه اداره ۱۳۷ شهرداری می‌تواند کانون رضایت شهروندان باشد، اضافه کرد: زمانی نارضایتی از سوی شهروندان ایجاد می‌شود که کرامت انسانی افراد نادیده گرفته شود.

نوروزی تاکید کرد: کارمندانی که وظیفه پاسخگویی به شهروندان از سوی شهرداری را دارند در هر بخش شهرداری که هستند باید مانند یک کارشناس از تمام مسائل آگاهی داشته و مردم را به درستی راهنمایی کنند تا شهروندان دچار سردرگمی نشوند.

وی گفت: اگر مردم رضایت داشته باشند بسیاری از مسائل و ناهنجاری‌های اجتماعی رخ نخواهد داد و این حکایت از اهمیت کار نیروها در اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ دارد.

شهردار اصفهان با اشاره به پاسخگویی چند ساعته مستقیم تلفنی خود به شهروندان، اظهار کرد: هر فردی که امروز تماس داشت از تغییرات و فعالیت‌های عمرانی شهر سخن می‌گفت و خوشحالیم که صدای انقلاب عمرانی به گوش همه شهروندان رسیده است.

وی با بیان اینکه برخی از شهروندان نیز پیشنهاداتی داشتند که باید از آنها به عنوان شهروندان مسئول قدردانی کنیم، اضافه کرد: زمانی که شهروندی پیشنهاداتی را ارائه می‌دهد به دنبال اصلاح امور، آبادانی و رفاه برای شهر و شهروندان است.

نوروزی تاکید کرد: برخی از شهروندان نیز مشکلاتی داشتند که دستورات لازم برای پیگیری آنها صادر شد و البته باید هر چه سریع‌تر در مناطق و سازمان‌ها این مشکلات پیگیری و رفع شود چراکه گام برداشتن برای رفع مشکلات احترام به مردم و بخشی از تکریم ارباب رجوع است.

وی ادامه داد: این چندمین بار است که این کار جدید در شهرداری اتفاق می‌افتد و شخصاً پاسخگوی تماس شهروندان با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ هستم، امروز به همراه رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ده‌ها تماس مردمی را پاسخ داده‌ایم و به مدیران مربوطه ارجاع شد تا مشکل شهروندان رفع شود.

کد خبر 480532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.