روزانه ۸۰ نفر در گلپایگان تست کرونا می‌دهند/احتمال نارنجی یا قرمز شدن وضعیت گلپایگان

رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان با بیان اینکه روزانه ۸۰ نفر در گلپایگان تست کرونا می‌دهند، گفت: تاکنون ۱۴۰ دز واکسن کرونا به پرستار گلپایگانی تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر رستمی امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران در رابطه با وضعیت بیماری کرونا در گلپایگان، اظهار کرد: در گلپایگان با روند فزاینده بیماری کرونا در بخش بستری و سرپایی مواجه هستیم که در این ماه نسبت به یکسال گذشته حداکثر شیوع را شاهد بودیم و اکنون ۳۵ بیمار مبتلا به کرونا در بخش کرونا در بیمارستان امام حسین (ع) بستری هستند و مجبور به استفاده از سایر بخش‌های بیمارستان نیز شدیم، روزانه ۸۰ نفر در مراکز منتخب برای تست مراجعه دارند و اگر همشهریان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند روزهای سخت و نگران کننده‌ای در پیش خواهیم داشت.

وی با اشاره به انتقادات شهروندان در خصوص صف‌های طولانی خرید مرغ، برگزاری مراسم‌های عروسی، ترحیم و محدود نشدن ترددها در شهرستان گلپایگان گفت: اعمال محدودیت‌ها در شهرستان‌ها مربوط به تعیین قوانین ستاد ملی کرونا است و شبکه بهداشت و درمان به صورت مستقل نمی‌تواند اقدام به محدودیت کند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان گفت: اکنون شهرستان گلپایگان از نظر بیماری کرونا در وضعیت زرد قرار دارد، رنگ بندی جدید ۲۵ اسفند اعلام می‌شود که احتمالاً گلپایگان نارنجی یا قرمز است که به مسافران توصیه می‌شود گلپایگان را مقصد سفر انتخاب نکنند.

رستمی تصریح کرد: بخش کرونا در بیمارستان امام حسین گلپایگان تکمیل شده است و تمام عمل‌های جراحی غیر اورژانسی را حذف کردیم، اگر سفرهای نوروزی به گلپایگان محدود نشود با کمبود تخت برای بستری بیماران کرونایی مواجه می‌شویم.

وی گفت: تاکنون علاوه بر تزریق ۱۰۰ دوز واکسن کرونا به پرستاران بیمارستان امام حسین ۴۰ دوز واکسن کرونا نیز به کادر بهداشتی در مراکز منتخب که به تست بیماران مشکوک به کرونا مشغول هستند تزریق شده است.

رستمی خاطرنشان کرد: در شهرستان گلپایگان موج چهارم بیماری کرونا را تجربه می‌کنیم، کادر درمان خسته شدند و خدمات درمانی با مشکل مواجه است، شهروندان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و در صورت ضرورت به بیرون منزل تردد نکنند.

کد خبر 480413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.