پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۲۰ اسفند ۹۹ + جزئیات‌

یک فعال بازار دلار و ارزهای شاخص، نوسانات احتمالی نرخ هر دلار آمریکا در روند معاملات امروز بازار را پیش‌بینی کرد.

کاووس آزادمنش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در تشریح پیش‌بینی قیمت هر دلار آمریکا در روند معاملات بازار امروز، اظهار کرد: روند کاهشی که ارز از هفته‌های گذشته آن را آغاز کرده بود، نرخ هر دلار آمریکا در جریان معاملات روز گذشته بازار آزاد را به کمتر از ۲۴ هزار و ۱۱۲ تومان رساند و همین امر باعث شد تا ارزش اونس جهانی طلا در بازارهای بین‌المللی مبتنی بر اقتصاد ایران کاهش پیدا کند.

وی افزود: رسیدن دلار به مرز ۲۴ هزار و ۱۱۲ تومان در حالی بوده که صرافی ملی به عنوان یکی از شاخص‌ترین بنگاه‌های سیاست گذار اقتصادی، نرخ فروش ارز را ۲۴ هزار و ۴۲۲ تومان اعلام کرده و نرخ خرید آن در حدود ۲۳ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شده است.

این فعال بازار دلار و ارزهای شاخص خاطرنشان کرد: در صورتی که جریان کاهشی نرخ ارز در بازارهای آزاد شهرهای مختلف به همین شکل ادامه پیدا کند، شاهد رسیدن نرخ هر دلار آمریکا به کانال ۲۳ هزار تومان در آستانه عید نوروز خواهیم بود.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار ارز و دلار نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران است.

کد خبر 480384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.