پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۲۰ اسفند ۹۹ + جزئیات‌

یک فعال بازار طلا، سکه و جواهرات قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات بازار امروز را پیش‌بینی کرد.

رضا مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در تشریح پیش بینی قیمت طلا در روند معاملات بازار آزاد امروز، اظهار کرد: به رغم کاهش شدید ارزش اونس جهانی طلا در بازارهای بین‌المللی، نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات بازار آزاد در بازه زمانی روز گذشته بیش از ۹ هزار تومان افزایش پایدار را تجربه کرد و این افزایش در حالی بوده که تقاضای زیادی برای فروش سکه، طلا و جواهرات وجود دارد.

وی افزود: تشدید تنش‌های سیاسی میان ایران و آمریکا بر سر برجام یکی از علت‌های اصلی است که باعث شده نرخ طلای ۱۸ عیار به رغم وجود این حجم از تقاضا برای فروش سکه و جواهرات افزایش یابد و به نظر نمی‌رسد تا پایان مناقشات بر سر توافق هسته‌ای، شاهد کاهش چشمگیری در روند ارزش گذاری طلا، سکه و جواهرات باشیم.

این فعال بازار طلا، سکه و جواهرات گفت: حجم زیادی از تقاضا برای فروش سکه در بازار وجود دارد و در صورت تأثیرگذاری این فروش بر نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار می‌توانیم شاهد متعادل‌تر شدن قیمت این فلز گرانبها در جریان معاملات بازار آزاد در بازه زمانی هفته پایانی اسفندماه باشیم.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار طلا، سکه و جواهرات نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران است.

کد خبر 480381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.