جهانگیری: مساله کولبری هرچه زودتر حل و فصل شود

معاون اول رئیس جمهوری گفت: حل مساله کولبری و ساماندهی این پدیده از مهم‌ترین اولویت‌های دولت است و لازم است مساله کولبری در استان‌های آذربایجان غربی و کردستان با اتخاذ تدابیر لازم و تصمیمات راهگشا، هر چه زودتر حل و فصل شود.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهوری، اسحاق جهانگیری امروز (سه شنبه) در جلسه دیدار نمایندگان مردم استان آذربایجان غربی با وی، استان آذربایجان غربی را از استان‌های پرظرفیت برای توسعه برشمرد و اظهار کرد: استان آذربایجان غربی از ظرفیت‌ها و مزیت‌های لازم برای پیشرفت و توسعه برخوردار است که لازم است مدیران استان این ظرفیت‌ها را در جهت توسعه به کار گیرند.

معاون اول رئیس جمهوری همچنین از استان آذربایجان غربی به عنوان یکی از استان‌های پراهمیت کشور یاد کرد و افزود: استان آذربایجان غربی از استان‌های مرزی و مهم کشور است که می‌تواند نقش مهمی در صادرات و واردات و توسعه تجارت مرزی ایفا کند.

جهانگیری به اهمیت دریاچه ارومیه و اقدامات شده برای احیای این دریاچه نیز اشاره و خاطرنشان کرد: احیا دریاچه ارومیه همواره از اولویت‌های دولت تدبیر و امید بوده است که البته لازم است در کنار تلاش برای احیا این دریاچه، به دغدغه‌های مردم استان در خصوص منابع آب برای کشاورزی نیز توجه شود.

معاون اول رئیس جمهوری با اشاره به مساله کوله بری در استان آذربایجان غربی گفت: حل مساله کولبری و ساماندهی این پدیده از مهم‌ترین اولویت‌های دولت است و لازم است مساله کولبری در استان‌های آذربایجان غربی و کردستان با اتخاذ تدابیر لازم و تصمیمات راهگشا، هر چه زودتر حل و فصل شود.

کد خبر 480326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.