لزوم استفاده از کارخانه نوآوری برای انجام فعالیت‌های خیرخواهانه

شهردار مشهد گفت: می‌توان از کارخانه نوآوری برای انجام فعالیت‌های خیرخواهانه بهره برد و این کارخانه در حوزه حمایت‌های استارت آپی و تمرکز فعالیت‌ها مفید فایده باشد.

به گزارش ایمنا، محمدرضا کلائی امروز در رویداد تأمین مالی خیرخواهانه در مدیریت شهری، اظهار کرد: ابزارهایی که در مدیریت شهری در اختیار داریم، ابزارهای مناسبی برای تأمین مالی اقدامات خیرخواهانه حوزه شهری است که ستاد خیرین شهریار می‌تواند از این ابزارها استفاده مطلوبی داشته باشد.

وی اضافه کرد: ستاد خیرین شهریار که دبیرخانه آن در حوزه اقتصادی تشکیل شده است، براساس مصوبه‌ای که دارد، می‌تواند کمک قانونی و زیرساختی به اقدامات و فعالیت‌های خیرخواهانه داشته باشد.

کلائی با بیان اینکه مدیریت شهری با همکاری دستگاه قضائی مجموعه شوق زندگی را راه اندازی کرده است، تصریح کرد: این مجموعه می‌تواند به عنوان ابزار مهمی برای ممیزی کردن و شناخت فعالیت‌های مورد نیاز خیرین در این حوزه مورد استفاده قرار گیرد.

شهردار مشهد تصریح کرد: ابزار دیگری که می‌توان از آن برای انجام فعالیت‌های خیر خواهانه بهره برد، کارخانه نوآوری است که می‌تواند در حوزه حمایت‌های استارت آپی و تمرکز فعالیت‌ها مفید فایده باشد. معتقدیم در اختیار داشتن و استفاده از این ابزارها می‌تواند به موضوع تأمین مالی خیرخواهانه کمک بسیار زیادی داشته باشد.

کلائی با اشاره به اینکه به نظر می‌رسد در حوزه توسعه برندینگ فعالیت‌های ستاد خیرین شهریار مشکل داریم، خاطرنشان کرد: برای رفع این مشکل به دو مسئله نیازمندیم، مسئله اول داشتن پروژه مشخص دارای تأمین مالی خیر خواهانه موفق است که بتوانیم آن را به عنوان یک نمونه معرفی کنیم. این موضوع بسیار مهم است لذا از ستاد خیرین شهر-یار درخواست دارم روی یک پروژه شاخص که ویژگی‌های برند سازی را داشته باشد، تاکید کنند.

شهردار مشهد افزود: مسئله دوم ارائه این نمونه شاخص به عنوان الگو است، برهمین اساس پروژه محوری که آن را ستاد خیرین شهریار باید مشخص کند، می‌تواند توسعه دهنده الگوی تأمین مالی خیرخواهانه در حوزه شهری باشد و آن را پایدار کند.

کد خبر 480325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.