مشکلات ۲۲ واحد تولیدی در ستاد تسهیل اصفهان بررسی شد

عصر روز سه‌شنبه -۱۹ اسفند ماه- مسائل و مشکلات ۲۲ واحد تولیدی استان اصفهان در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور بررسی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بابک دین پرست پس از جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این سفر از حداقل ۱۰ واحد تولیدی استان بازدید شد، این واحدهای تولیدی با هدف‌گذاری‌های مشخصی تعیین شده بود که از جمله آن می‌توان به واحدهای تعطیل، نیمه تعطیل، واحدهای فعال و واحدهایی که مشکلات اجرایی داشتند اشاره کرد.

وی افزود: بسیاری از این مشکلات به دلیل تعامل خوبی که در سطح مدیران اجرایی استان از جمله دستگاه‌های دولتی، امنیتی، اطلاعاتی و قضائی وجود دارد، با تشکیل جلسات ستاد رفع موانع تولید به ریاست استاندار اصفهان حل و فصل می‌شود.

معاون وزیر کشور ادامه داد: برخی از مواردی که امروز مطرح شد مشکلاتی است که باید در سطح ملی برای آن تصمیم‌گیری شود. همچنین مشکلات واحدهایی که از آنها بازدید کردیم نیز امروز مورد بررسی قرار گرفت.

دین پرست اضافه کرد: جمعاً مشکلات حدود ۲۰ واحد مورد بررسی قرار گرفت و حدود ۸ موضوع برای بررسی به تهران ارجاع داده شد.

وی تصریح کرد: یکی از مصوبات خوب امروز در رابطه با دو صنعت طلا و جواهر و فرش استان بود که قرار شد کارگروهی در استان اصفهان به نمایندگی از مابقی استان‌هایی که این مشکلات را دارند تشکیل و بررسی‌های لازم نیز صورت گیرد؛ همچنین نظرات سایر استان‌ها نیز به استان اصفهان انتقال داده شود.

معاون وزیر کشور گفت: در نهایت تصمیمات این کارگروه به عنوان برنامه مشخصی برای پیگیری در کل کشور در دستور کار قرار می‌گیرد.

کد خبر 480318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.