نصراصفهانی: از باشگاه ذوب‌آهن حمایت می‌کنیم

رئیس شورای شهر اصفهان گفت:‌ احساس مسئولیت می‌کنیم و می‌خواهیم امیدوارانه وضعیت ذوب آهن را دنبال کنیم بنابراین مدیریت شهری آمادگی انجام هر کاری که به موفقیت ذوب‌آهن منجر شود را دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی امروز (چهارشنبه) در دیدار با مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: با توجه به پیشینه خوب مدیریت باشگاه ذوب آهن شرایط برای همکاری این باشگاه فراهم است تا بتوانیم هر چیزی موجب نشاط شهروندان می‌شود را افزایش دهیم. از قدیم در ذهن داریم همیشه ذوب آهن در همه رشته‌ها افتخار آفرینی کرده و همراه با سپاهان ورزش اصفهان را پیش برده‌اند.

وی افزود: در شورای شهر چه گذشته و چه حال همیشه به ذوب آهن و سپاهان که اصفهان را به قطب فوتبال تبدیل کردند افتخار می‌کنیم؛ این دو باشگاه باعث اعتماد به نفس شهروندان اصفهان، شادابی و نشاط آنها هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه به خاطر شرایط تیم فوتبال ذوب آهن در جدول لیگ برتر نگران هستیم، تصریح کرد: وظیفه شورای شهر این است که در کنار باشگاه ذوب آهن باشد تا تیم فوتبال این باشگاه به روزهای خوب خود باز گردد. سلامت جامعه و بخشی از زندگی جوانان تحت تأثیر مسابقات ورزشی به ویژه فوتبال است، ذوب آهن هوادارانی دارد که باید امیدواری به آنها برگردد.

رئیس شورای شهر اصفهان اضافه کرد: احساس مسئولیت می‌کنیم و می‌خواهیم امیدوارانه وضعیت ذوب آهن را دنبال کنیم بنابراین مدیریت شهری آمادگی انجام هر کاری که به موفقیت ذوب‌آهن منجر شود را دارد.

ذوب‌آهن آرزوی هر بازیکن و مربی فوتبال است

مجتبی فریدونی، مدیر عامل باشگاه ذوب آهن نیز در این دیدار گفت: جدای از تمام وظایف گسترده شورا و شهرداری، یکی از وظایف مشترک مدیریت شهری و باشگاه ذوب آهن ایجاد نشاط بین مردم است بنابراین امیدواریم همکاری باشگاه و کارخانه ذوب آهن با شورای شهر بیشتر شود تا تعامل دوجانبه داشته باشیم و از تجربه اعضای شورا استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه هر باشگاه و یا حتی فردی فراز و نشیب‌هایی دارد، تصریح کرد: روزی تیم فوتبال ذوب آهن تا فینال لیگ قهرمانان آسیا رفت و روزی هم به لیگ دسته سه سقوط کرد، اما همه اینها می‌گذرد. باشگاه ذوب آهن زیر ساختی قوی دارد که هر بازیکن و مربی آرزو دارد در این باشگاه باشد؛ برای سرمربیگری تیم با یکی از مربی‌های کشور که صحبت کردیم خواسته‌هایی داشت و ما گفتیم همه را برآورده می‌کنیم که خود آن فرد تعجب کرده بود.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن ادامه داد: ذوب آهن شرایط خوبی ندارد که ناشی از نبود هماهنگی بین مدیریت، کادر فنی و بازیکنان است. همدلی مهم‌ترین عامل نتیجه گیری است که با تغییر سرمربی و مدیرعامل سعی کردیم به سمت همدلی برویم و در بازی با ماشین‌سازی شاهد بهبود همه جانبه تیم بودید.

فریدونی خاطر نشان کرد: زمانی که بازیکن ما از فاصله چهل متری با ضربه مستقیم دروازه حریف را باز می‌کند نشان می‌دهد اعتماد به نفس و روحیه بازیکن بهتر شده است. روزی که برای معرفی مجتبی حسینی سر تمرین تیم فوتبال رفتیم، به بازیکنان گفتم مانند یک ارکستری می‌مانیم که بعضی سازها کم است، برخی کوک نیستند و یک سری هم برای خود تک نوازی می‌کنند، باعث می‌شود صدای خوبی به گوش نرسد. رهبری جدید به تیم ملحق شد و افرادی که با تیم همراه نبودند را همراه کردیم تا روزهای خوب از ذوب آهن فرارسد.

وی گفت: زمانی که کادر فنی تیم تغییر می‌کند، قطعاً تغییراتی در بازیکنان هم رخ می‌دهد زیرا نحوه کار مربیان متفاوت است که باعث می‌شود هزینه‌های زیادی برای باشگاه به وجود آید، اما این هزینه‌ها را پذیرفتیم تا در آینده نخواهیم ضررهای بیشتری بدهیم و در یک تیم دلیل شکست فقط به یک عامل بستگی ندارد. این دیدار با اعضای شورای شهر را به فال نیک می‌گیرم که مردم، شورای شهر و شهرداری در کنار ما هستند.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با اشاره به برنامه‌های فرهنگی باشگاه، اظهار کرد: طرحی را پیش بینی کردیم که جنبه اقتصادی دارد، به دیدار مدیر میراث فرهنگی رفتیم و پیشنهاد دادیم در جام جهانی قطر که مردم به تفریح هم می‌پردازند توری از این کشور به اصفهان بگذارند تا افراد با یک هزینه کمتر به شهر ما بیایند و رونق گردشگری را داشته باشیم که موافقت شد. کار زیادی می‌طلبد که ما گام نخست آن را برداشتیم.

فریدونی اضافه کرد: از ۲۸ اسفند تا ۱۴ فروردین از فوتبال خبری نیست که با باشگاه سپاهان برنامه‌ریزی کردیم از دو تیم خارجی دعوت کنیم و در ایام عید مسابقات چهار جانبه ای داشته باشیم تا مردم در تعطیلات از دیدن فوتبال لذت ببرند. ذوب آهن ظرفیت زیادی دارد که در بحث‌های شهری مثل جذب سرمایه گذار خارجی می‌تواند به شواری شهر کمک کند.

اعلام آمادگی مدیریت شهری برای حمایت از باشگاه ذوب‌آهن

لزوم بکارگیری نیروهای بومی در راستای درآمدزایی

پورمحمد شریعتی‌نیا، رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه انسان‌ها دارای عواطفی هستند که بر اساس آن خوشحال یا ناراحت می‌شوند، گفت: ما مدیران زمانی که مسئولیتی را قبول می‌کنیم وظیفه داریم بر اساس ظرفیت خود، شرایط را بهتر کنیم، به عنوان نماینده مردمی در این جلسه حضور داریم که علاقه زیادی به ذوب آهن و سپاهان دارند. عشق می‌ورزیم به افرادی که باعث افتخار اصفهان و شهرستان‌های آن هستند، شرایط جهان به خاطر کرونا شرایط خوبی ندارند و اصفهان از این قضیه مستثنی نیست و شیوع کرونا علاوه بر آن خشکی زاینده رود، باعث شده مردم روحیه نداشته باشند.

وی ادامه داد: یکی از عوامل ایجاد انگیزه بین مردم اصفهان، باشگاه‌های ذوب آهن و سپاهان هستند که از طرف شورا در هر زمینه‌ای کنار باشگاه‌ها خواهیم بود تا شور و نشاط را به تمام شهروندان هدیه کنیم. طرح اصفهان ۲۰۲۰ می‌تواند گردشگری اصفهان را رونق ببخشد و پیشنهاد مدیرعامل ذوب‌آهن درباره جذب گردشگران از طریق جام جهانی قطر در این زمینه حائز اهمیت است.

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: ذوب آهن می‌تواند نیروهای بومی اصفهان را جذب کند تا نیروی باشگاه تأمین شود و از راه فروش آنها در آمدزایی کند.

اعضای باشگاه از یاد نبرند کجا قرار دارند

مهدی مزروعی، سخنگوی شورای شهر نیز اظهار کرد: حضور ما در این جلسه به عنوان اعضای شورای شهر با این هدف بود که پیام مردم را به گوش باشگاه ذوب آهن برسانیم. به هر شخصی که وارد این باشگاه می‌شود باید دو عنصر هویتی کلمه ذوب آهن اصفهان را گوش زد کرد، ذوب آهن هویت و تلاش تمام کارمندان و عوامل این باشگاه را نشان می‌دهد و اصفهان هم شور انگیز ترین شهر جهان است که این دو عنصر وقتی به بدنه باشگاه و افراد تزریق شود در بدترین شرایط هم سر پا خواهند ماند و از یاد نمی‌برند کجا قرار دارند.

وی افزود: ذوب آهن در جدول شرایط خوبی ندارد ولی دوستان در روزهای سخت کنار هم هستند و به همین دلیل ما اینجا هستیم؛ می‌خواهم روزی را یادآوری کنم که ذوب آهن تا اوج آسیا رفت و به مردم اصفهان اقتدار و انگیزه داد که از این باشگاه تشکر می‌کنم. روزهای بد می‌گذرد و به روزهای خوب ذوب آهن خواهیم رسید.

اصغر برشان، خزانه‌دار شورای شهر اصفهان گفت: اتفاقاتی در باشگاه ذوب آهن افتاد که باعث نگرانی برای ما شد اما مدیرعامل فعلی باشگاه با توجه به رزومه‌ای که دارد می‌تواند عقب ماندگی‌های ذوب آهن را جبران کند.

کد خبر 480194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.