دستگیری اعضای باند خانوادگی کلاهبردار در برخوار

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار از دستگیری فردی که با همدستی همسر و فرزندش اقدام به ۱۶ فقره کلاهبرداری به ارزش ۵ میلیارد ریال کرده بود خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نعمت خلیلی، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره کلاهبرداری از صنوف مختلف به شیوه صدور چک‌های مسروقه موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان برخوار قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از انجام بررسی‌های علمی و تخصصی هویت اصلی اعضای یک باند ۳ نفره که به صورت خانوادگی و با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری سوزوکی اقدام به کلاهبرداری از صاحبان صنوف می‌کردند را شناسایی و پس از هماهنگی مقام قضائی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار با بیان اینکه متهمان دستگیر شده منکر هرگونه جرمی بودند، اظهار کرد: سرانجام با تهیه مدارک علمی به دست آمده در آزمایشگاه فیزیک جنایی پلیس آگاهی استان اصفهان متهمان که چاره‌ای جز اعتراف نداشتند به ۱۶ فقره کلاهبرداری با شیوه صدور چک‌های مسروقه اقرار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار ارزش کلاهبرداری‌های صورت گرفته توسط این افراد را بالغ بر ۵ میلیارد ریال دانست و گفت: به صاحبان صنوف توصیه می‌کنیم به صرف داشتن خودروی مدل بالا و همراه داشتن دست چک به افراد اعتماد نکنند و بعد از اطمینان از صحت چک‌های ارائه شده به تحویل کالا به خریداران اقدام کرده و در صورت مشکوک شدن به افرادی که به آنان مراجعه می‌کنند بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 480012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.