تبریک سعید محمد به فرمانده جدید قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص)

فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در پیامی، انتصاب سردار سرتیپ دوم پاسدار سید حسین هوش‌السادات، به سمت فرماندهی جدید این قرارگاه را تبریک گفت.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص)، سردار سعید محمد فرمانده سابق این قرارگاه در پیامی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و زحمات همه همکاران خود در مجموعه ستاد، هلدینگ‌ها، مؤسسات و کارگاه‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) انتصاب سردار سرتیپ دوم پاسدار سید حسین هوش‌السادات، را به سمت فرماندهی این مجموعه تبریک گفت.

در این پیام آمده است: امروز قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در سایه لطف و عنایت الهی و با تلاش و سخت‌کوشی متخصصان و کارگران متعهد این مجموعه، به موتور سازندگی کشور تبدیل شده که حتی تحریم‌های سنگین استکبار جهانی در سال‌های اخیر نیز نتوانست در مسیر پیشرفت و حرکت آن خلل و وقفه‌ای ایجاد کند.

در ادامه این پیام آمده است: در طول سابقه ۳۱ ساله حضور قرارگاه در عرصه عمران و آبادانی کشور، همه دولت‌ها این مجموعه را به عنوان یکی از ارکان سازندگی کشور و نظام در کنار خود احساس کرده‌اند؛ تا جایی که رهبر فرزانه انقلاب (مدظله‌العالی) نیز قرارگاه را «بازوی توانمند دولت‌ها در اجرای پروژه‌های کشور» برشمردند.

محمد در این پیام یادآور شد: در طول دو سال و نیم گذشته قرارگاه توانست با ساماندهی ساختار زیرمجموعه‌های خود و نظام‌مند کردن هلدینگ‌های تخصصی در اجرای مأموریت‌ها و همچنین ارتباط مؤثر با وزارتخانه‌های مرتبط، سرفصل جدیدی را در عمر کاری خود آغاز نماید. از این رو از تمام کارکنان، مهندسان، متخصصان و مدیران قرارگاه که با تلاش شبانه‌روزی، این مجموعه را در پیشبرد اهداف خود یاری کردند تقدیر و تشکر می‌نمایم و انتصاب برادر عزیز و ارجمند خود، سردار سرتیپ دوم پاسدار سید حسین هوش‌السادات را به فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) تبریک عرض می‌کنم.

وی در این پیام ابراز امیدواری کرد که فرمانده جدید قرارگاه با استعانت از درگاه احدیت و در ظل توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم (ارواحنا فداه) و تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در مسیر خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید باشد.

کد خبر 479991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.