آیین جانمایی و نامگذاری تابلوهای منقوش به نام شهدای زن سیستان وبلوچستان

مشاور امور بانوان شهرداری زاهدان گفت: همزمان با کنگره ملی ۱۷ هزار زن شهید جانباز، آزاده و ایثارگر کشور، آیین جانمایی و نامگذاری تابلوهای منقوش به نام شهدای زن استان در زاهدان برگزار شد.

به گزارش ایمنا، نوشین حسابی مقدم اظهار کرد: غرس نهال، جانمایی و نامگذاری تابلوهای منقوش به نام شهدای زن استان با حضور جمعی از مدیران و مسئولان استانی و شهری برگزار شد.

وی ادامه داد: زنانِ شهید و جانباز و آزاده و ایثارگر کمتر معرفی شده‌اند و همه باید تلاش کنیم الگوسازی و معرفی مناسب‌تری از زنان شهید و ایثارگر کشور داشته باشیم.

مشاور امور بانوان شهرداری زاهدان تصریح کرد: ایثار و شهادت و از خودگذشتگی زن و مرد نمی‌شناسد همچنان در تمامی عرصه‌ها این زنان و مادران هستند که همسر و یا فرزندشان را برای دفاع از کیان کشور و آزادگی و اسلام هدایت کردند و شجاعانه این فرهنگ را ترویج می‌کنند.

در این مراسم مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مدیرکل امور بانوان استانداری، رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز، معاونان آموزش و پرورش و جمعی از مدیران استانی و شهری و فعالان اجتماعی غرس نهال و جانمایی تابلوهای نامگذاری زنان شهید استان را انجام دادند.

منبع: ایسنا

کد خبر 479953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.