۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
منتظر رویایتان هستیم

رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: جشنواره ایران ١٥٠٠، یک فرصت به خیال ورزی و رویاپردازی برای رویارویی با ایران آینده است؛ اینکه آرمان شهر یا ویران شهر ما چه باشد، همان چیزی است که ساخته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر ناظمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "یادتان هست ١٠ یا ٢٠ سال پیش چطور سال١٤٠٠ را تصور می‌کردید؟ احتمالاً در بسیاری از جوانب تصور شما از وضعیت امروزمان متفاوت بوده است. اما تصور و تخیل مهمترین محرک انسان هاست، چه در زندگی فردی و چه در زندگی جمعی، زمانی که چشم اندازهای بزرگ ملی شکل می‌گیرد.

اینکه کودکان نوجوانان و جوانان امروز در مورد آینده چه فکری می‌کنند، تعیین کننده همان مسیری است که در آن قدم بر می‌دارند. در سال١٥٠٠ احتمالاً هیچکدام از انسان‌هایی که امروز زندگی می‌کنند نیستند اما طرز تلقی ما نسبت به آن آینده است که مسیر قرن آینده را تعیین می‌کند.

جشنواره ایران ١٥٠٠ یک فرصت به خیال ورزی و رویاپردازی است؛ رویارویی برای ایران آینده. اینکه آرمان شهر یا ویران شهر ما چه باشد، همان چیزی است که ساخته خواهد شد. این رویداد با همکاری @ighe3 برگزار می‌شود؛ استارت تاپی که ارزش روایت انسان را می‌داند. با هشتگ #ایران١٥٠٠ می‌توانید هر اثر خلاقانه‌ایی منتشر کنید. منتظر رویایتان هستیم".

منتظر رویایتان هستیم

کد خبر 479919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.