آغاز دهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت در کردستان

«دهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت» همراه با انتشار تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «عصرهای کریسکان» از سوی مؤسسه‌ پژوهشی-فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای، این مراسم روز دوشنبه ۱۸ اسفندماه در شهر سنندج، با حضور جمع محدودی از پیشکسوتان جهاد و مقاومت و فعالان حوزه‌ی ادبیات و هنر دفاع مقدس و مسئولان استانی، با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

کتاب «عصرهای کریسکان»، خاطرات آقای امیر سعیدزاده (سعید سردشتی) از فعالیت‌های دوران پیش از انقلاب و مجاهدت‌های دفاع مقدس تا رنج‌های اسارت در زندان‌های کومله و دموکرات است که به قلم کیانوش گلزار راغب تدوین و توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

پیش از این دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اسلامی در همایش‌های جداگانه‌ای از کتاب‌های «نورالدین پسر ایران»، «پایی که جا ماند»، «لشکر خوبان»، «من زنده‌ام»، «آن بیست‌وسه نفر»، «وقتی مهتاب گم شد، گلستان یازدهم، دختر شینا، آب هرگز نمی‌میرد»، «فرنگیس»، «در کمین گل سرخ»، «مربع‌های قرمز» تقدیر نموده و یادداشت‌ها و تقریظ‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی را منتشر کرده بود.

این مراسم به صورت زنده از سایت و صفحات پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در شبکه‌های اجتماعی و همچنین شبکه‌های مختلف سیما پخش خواهد شد.

آغاز دهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت در کردستان 

کد خبر 479894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.