مچ بند جدید فیت بیت چه ویژگی‌هایی دارد؟

مچ بند هوشمند فیت بیت Ace 3 دارای یک نمایشگر لمسی ۱.۴۷ اینچی OLED و رزولوشن ۲۴۰ * ۲۴۰ پیکسل است

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به احتمال زیاد مچ بند هوشمند فیت بیت Ace 3 در تاریخ ۱۵ مارس در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این گجت دارای یک نمایشگر لمسی ۱.۴۷ اینچی OLED با رزولوشن ۲۴۰ * ۲۴۰ پیکسل بوده و وزن آن ۷۰ گرم است.

مچ بند هوشمند فیت بیت Ace 3 از جنس پلاستیک بوده و بند آن مانند بیشتر ساعت‌های موجود در بازار قابل جداسازی و تعویض است. علاوه بر این انتظار می‌رود که فیت بیت Ace 3 همانند نسخه پیشین خود تا عمق ۵۰ متری در برابر نفوذ آب مقاوم باشد.

مچ بند جدید فیت بیت چه ویژگی‌هایی دارد؟

اگر چه این محصول به نمایشگر رنگی مجهز نیست، اما در طراحی تم‌های آن از عناصر انیمیشنی استفاده شده است. مچ بند هوشمند ذکر شده سلامتی و تناسب اندام کاربر را ردیابی می‌کنند و با حسگرهای گام شمار، رهگیری خواب و حالت‌های ورزشی مختلف مانند دویدن، قدم زدن و دوچرخه سواری در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین این گجت با سیستم عامل‌های اندروید و iOS سازگار است.

در حال حاضر اطلاعاتی در مورد ظرفیت باتری این دستگاه در دسترس نیست، اما اطلاعات منتشر شده حاکی است که با هر دو ساعت شارژ کردن فیت بیت Ace 3، می‌توان به مدت هشت روز از آن استفاده کرد.

مچ بند جدید فیت بیت چه ویژگی‌هایی دارد؟

شرکت فیت بیت، محصول جدید خود را را در ماه مارس سال ۲۰۱۹ میلادی معرفی کرد و به نظر می‌رسد که در تاریخ ۱۵ مارس نیز مدل Ace 3 وارد بازار خواهد شد. این محصول در دو رنگ آبی-سبز و مشکی-قرمز در اختیار کابران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 479616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.