هیچ کس به داد تیم قدیمی ایران نمی رسد

سرمربی تیم ماشین سازی گفت: اشتباهات داوری هم در این بازی وجود داشت، بازی را به راحتی نگه می‌داشت و به دروازه بان حریف به خاطر وقت کشی تذکر نمی‌داد. امروز همه چیز بد بود، روی اشتباهات فردی گل خوردیم. مشکلات زیادی داریم، مدیریت تلاشی می‌کند که تیم آماده شود ولی بازیکنان تمرکز ندارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی پاشازاده در کنفرانس خبری بعد از بازی با ذوب آهن، اظهار کرد: بازی به من نچسبید، اشتباهات فردی و تیمی داشتیم. در ثانیه ۳۰ گل خوردیم و یک ضربه ایستگاهی وارد دروازه ما شد، به خاطر شرایطی که از قبل به وجود آمده از قبل بازی بازنده هستیم و امروز هم به حدنصاب نرسیدیم و تعویضی نداشتیم. دست خالی می‌جنگیم، روبه روی تیمی که می‌تواندبازیکنانی بخرد و ما آن را در خواب هم نمی‌بینیم بازی کردیم.

وی ادامه داد: اشتباهات داوری هم در این بازی وجود داشت، بازی را به راحتی نگه می‌داشت و به دروازه بان حریف به خاطر وقت کشی تذکر نمی‌داد. امروز همه چیز بد بود، روی اشتباهات فردی گل خوردیم. مشکلات زیادی داریم، مدیریت تلاشی می‌کند که تیم آماده شود ولی بازیکنان تمرکز ندارند.

سرمربی تی م ماشین سازی با بیان اینکه هیچکس به داد این تیم قدیمی ایران نمی‌رسد، تصریح کرد: ماشین سازی بازیکن زیاد داشته است، اما هیچکس نیامد که بگوید شما با شش الی هفت بازیکن امید بازی کردید و حتی یکی از نفرات امید هم نتوانست ما را همراهی کند. باخت برای من است و اشکالی ندارد، اما این را هم باید گفت که حداقل‌ها را نداریم.

پاشازاده اضافه کرد: تیم داوری امروز هماهنگ نبود و به ضرر ما شد، خودم گفتم که ۱۲ نفر داخل زمین هستند و وقتی بازی را نگه می‌دارند تمرکز بازیکنان ما به هم می‌ریزد.

کد خبر 479586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.