پاشازاده: در دفاع اشتباهات فردی داشتیم

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت:به دلیل مشکلاتی که از قبل در تیم به وجود آمده است بازیکنان نمی خواهند در تیم بمانند و امروز با بازیکنان امید خود هم به حد نصاب نرسیدیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی پاشازاده پس از شکست تیمش برابر ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: متأسفانه بازی به من نچسبید. بازیکنان ما اشتباهات فردی زیادی در دفاع داشتند و این باعث شد شیرازه تیم از هم بپاشد. ما از قبل بازی، بازنده هستیم به دلیل شرایطی که از قبل به وجود آمده است. بازیکنانی می‌آیند و نمی‌خواهند در تیم بمانند و باز هم امروز حتی با ۵ بازیکن امید به حد نصاب نرسیدیم و تعویض‌های ما همه امید هستند و با دست خالی پیش می‌رویم.

وی ادامه داد: مشکلات خیلی زیادی داریم و همچنین عدم تمرکز تیم داوری تأثیر صد در صدی روی بازی گذاشت. بازی را به راحتی خواباندند و حتی تذکر هم به دروازه بان حریف نمی‌دادند. امروز همه چیز بد بود و گل‌هایی که دریافت کردیم روی اشتباهات فردی بود. مشکلاتی وجود دارد و متأسفانه هیچکس به داد این تیم نمی‌رسد. این تیم قدمت زیادی دارد و بازیکنان زیادی معرفی کرده است. باخت برای من است و داور در تعویض نیز به ضرر ما کار کرد و در ابتدای نیمه دوم بازیکن ما را به زمین فرستاد.

کد خبر 479581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.