تراکتور در حالی دوگل به ثمر رساند که دو موقعیت نداشت

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: در شرایط سختی قرار داریم و از کمیته داوران می‌خواهم که به ما به چشم امتحان نگاه نکنند، نیاز داریم که داوران باتجربه‌تری بازی‌های ما را قضاوت کنند زیرا نمی‌خواهیم از لیگ اوت شویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید جلالی در کنفرانس خبری بعد از بازی با تراکتور اظهار کرد: در طول فصل بازی‌های کمی پیش می‌آید که با وجود این همه موقعیت یک تیم شکست بخورد، اما ما پنج الی شش بازی است که خوب بازی می‌کنیم ولی نتیجه نمی‌گیریم. از این همه بدشانسی کلافه هستم، بچه‌ها خیلی بهتر از گذشته بازی می‌کنند و پیشرفت خوبی داشتند.

وی ادامه داد: در زمینه‌های مختلف هر آنچه که به فکرمان می‌رسید برای موفقیت تیم به کار بردیم، ولی نمی‌دانم چرا این همه موقعیت را از دست دادیم. در کل بازی دو گل از تراکتور خوردیم در حالی که تراکتور حتی دو موقعیت هم نداشت. از موقعیت‌هایی که به وجود آوردیم چیزی به نفع ما نشد، موقعیت نساجی در جدول به گونه‌ای است که وقت زیادی نداریم و باید امتیازات را بگیریم. امیدواریم این دوره سخت تمام شده و به روزهای خوب برسیم زیرا مطمئن هستم که اگر خوب بازی می‌کنیم به روزهای خوب هم می‌رسیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی با بیان اینکه بازیکنان در طول بازی صادقانه و فداکارانه می‌دوند و تلاش می‌کنند، تصریح کرد: مقابل تراکتور که یکی از تیم‌های خوب است موقعیت‌های زیادی درست کردیم که نشان دهند پیشرفت است. بازیکنانم به شدت تحت فشار هستند و به خاطر استرس زیاد این اتفاقات می‌افتند، گل زدیم و بازی با ما بود ولی یک نفر یک جا وظیفه خود را انجام نمی‌دهد و گل می‌خوریم.

جلالی اضافه کرد: نساجی نگران بازی می‌کند که اگر به یک برد برسیم و سطح نگرانی‌ها کم شود، بازی‌های بهتری هم خواهیم کرد. در شرایط سختی قرار داریم و از کمیته داوران می‌خواهم که به ما به چشم امتحان نگاه نکنند، نیاز داریم که داوران باتجربه‌تری بازی‌های ما را قضاوت کنند زیرا نمی‌خواهیم به دسته پایین‌تر سقوط کنیم.

وی خاطر نشان کرد: از من توقع نداشته باشید که در پنج الی شش بازی خودم را کنترل کنم، داور باید منصفانه قضاوت کند. از کنار زمین می‌بینیم، آدم کم تجربه‌ای نیستم و فشار روی داور را درک می‌کنم به شرط اینکه منصفانه قضاوت کند.

کد خبر 479576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.