بودجه ۵۲۶ میلیارد تومانی آمل تحویل شورا شد

رییس شورای اسلامی شهر آمل از تحویل بودجه ۵۲۶ میلیارد تومانی شهرداری به این شورا خبر داد.‏

به گزارش خبرنگار ایمنا، خسرو ابراهیم‌زاده امروز (شنبه) در جلسه رسمی شورای اسلامی از تحویل لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری آمل به صحن شورا خبر داد و گفت: بودجه سال آینده شهرداری آمل با رقم ۵۲۶ میلیارد تومان تقدیم شورا شد.

وی با اشاره به رشد چشمگیر رقم بودجه سال آینده شهرداری آمل عنوان کرد: بودجه سال آینده شهرداری پس از بررسی، کارشناسی و تصویب توسط اعضای شورا به هیئت تطبیق فرمانداری ارسال می‌شود تا ایرادات احتمالی برطرف شده و به تصویب نهایی برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل افزود: تکمیل پروژه‌های ناتمام و اولویت بندی پروژه‌های جدید بر اساس عدالت محوری در تمامی نقاط شهری به ویژه مناطق کم برخوردار از سیاست‌های کاری این شورا است.

وی با اشاره به پروژه‌های مهم در دست اجرای شهرداری آمل تصریح کرد: ایجاد بسترهای لازم برای راه اندازی طرح‌های گردشگری در رودخانه هراز از مهم‌ترین پروژه‌های این شهر محسوب می‌شود.

ابراهیم زاده ادامه داد: فاز نخست این پروژه در دست اجراست و با اجرای کامل آن می‌توان در سال‌های آینده شاهد تغییرات چشمگیر در شهر آمل بود.

وی رفع معضل زباله را نیز از دیگر اولویت‌های این شهرداری و شورا عنوان کرد و گفت: برنامه‌های طرح‌های ساماندهی محل دفن زباله آمل در دست اقدام است.

کد خبر 479493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.