۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
هازارد در ریکاوری مصدوم شد!

بجای شنیدن خبر گلزنی هازارد در مادرید، تنها چیزی که از او می شنویم مصدومیت پشت مصدومیت است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، از زمان پیوستنش به رئال مادرید، ادن هازارد تبدیل به یکی از بدشانس‌ترین بازیکنان دنیای فوتبال شد و هر هفته و هر ماه یک مصدومیت تازه را به فهرست بلندبالای آسیب‌هایش اضافه کرده است.

بازیکن بلژیکی رئال مادرید در حال تجربه یک سالگی حضورش در مادرید است. تجربه‌ای یک ساله که بر خلاف تصور بسیاری از اهالی فوتبال کاملاً ناامیدکننده پیش رفت و هازارد تقریباً هیچ نقشی در روند عملکرد رئال مادرید طی یک فصل اخیر نداشته است.

هرچند که خود ادن هازارد معتقد است ممکن است این فصل بد را پشت سر بگذارد و اتفاقاً نمی‌شود یک فصل بد را مبنا قرار داد و همه پل‌های پشت سر را خراب کرد. شاید هازارد فرصت داشته باشد تا در فصل بعد و یا ادامه فصل جاری در نحوه بازی و حضورش در رئال تغییر و تحولاتی ایجاد کند با این حال در شرایط کنونی او تنها سایه‌ای از هازارد چلسی است.

اتفاق تازه ای که بدون شک تأثیر بسیار زیادی در ذهنیت او و میزان آمادگی‌اش می‌گذارد، مصدومیت دوباره‌اش در زمان پشت سر گذاشتن دوران ریکاوری مصدومیت قبلی است. این که یک بازیکن در جریان بهبودی از مصدومیت باز آسیب ببیند به طور قطع اصلاً اتفاق معمول و ساده‌ای نیست و به شرایط هازارد در مادرید لطمات زیادی خواهد زد.

عده‌ای از هواداران معتقد هستند که پیوستن هازارد به مادرید یکی از بدترین خریدهای تاریخ این باشگاه محسوب می‌شود و مبلغ بالای پرداخت شده برای به خدمت گرفتن هازارد هیچ کمکی به رئال مادرید نکرده است. با همه این تفاسیر نمی‌توان دور از انتظار دانست که رئال مادرید و سران این تیم فروش هازارد را در دستور کار خود قرار دهند و این اصلاً برای ستاره کم فروغ بلژیکی خبر خوبی نیست.

کد خبر 479456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.