ذوبی‌ها به دنبال برد در نصف جهان

شاگردان سید مجتبی حسینی در هفته هفدهم لیگ بیستم میزبان ماشین سازی تبریز خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ذوب آهن در هفته‬ شانزدهم لیگ برتر امروز و از ساعت ۳۰:‏۱۷ میزبان ماشین سازی تبریز خواهد بود، ذوب آهن که هفته‬ گذشته در هفته ابتدایی نیم فصل دوم بازی را یک بر صفر به شاگردان نکونام واگذار کرد، تلاش می‌کند در اولین دیدار نیم فصل دوم که در فولاد شهر برگزار می‌شود از امتیاز میزبانی استفاده کرده و برای جدایی از قعر جدول حداکثر امتیاز را کسب کند.

گردان درون دروازه

شهاب گردان سنگربان با سابقه ذوب آهن در این بازی فیکس خواهد بود، عملکرد خوب این دوازه بان اعتماد کادر فنی را جلب کرده و او در این بازی درون دروازه سبزپوشان اصفهانی است.

خط دفاع سبزپوشان

امیر محمد پناهی، عبدالله حسینی، مهرداد قنبری و فرشاد محمدی مهر، چهار مدافع ذوب آن در مصاف با ماشین سازی هستند و سعی خواهند کرد مهاجمان رقیب را متوقف کنند. اخراج وحید محمد زاده در بازی اخیر ذوب آهن باعث شده تا کادر فنی از پناهی، مدافع سابق هوادار که به تازگی به جمعی ذوبی اضافه شده استفاده کند.

کمربند میانی

هافبک‌های ذوب در بازی امروز، قاسم حدادی فر، مجتبی حق دوست، محمد سلطانی مهر و میلاد جهانی هستند، حضور حدادی فر در میدان و استفاده از تجربه وی در نیم فصل دوم قطعاً به کمک سید مجتبی حسینی و تیم خواهد آمد.

دو مهاجم در خط حمله

رضا محمود آبادی و پیمان رنجبری مهاجمان سبزپوش در بازی با شاگردان پاشازاده خواهند بود، محمود آبادی و رنجبری که در بازی گذشته سبز پوشان اولین بازی خود را با پیراهن ذوب آهن انجام دادند، تلاش می‌کنند برخلاف بازی اخیر گاندو ها برابر فولاد دروازه حریف را باز کنند.

کد خبر 479350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.